Observatori d'Ètica en Intel·ligència Artificial

Obertes les inscripcions a la Jornada “Construint Ecosistemes d’IA Responsable i Sostenible"

El dia 16 de novembre de 18h a 20h tindrà lloc la Jornada d'Economia i Empresa "Construint Ecosistemes d'Intel·ligència Artificial Responsable i Sostenible" en el marc del Cicle OEIAC conjuntament amb la Digital Catalonia Alliance, a la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat de Girona.

Objectiu

L’objectiu d’aquesta Jornada OEIAC-DCA és seguir construint un ecosistema d'IA responsable i sostenible enmig d'un panorama d’acceleració tecnològica que fins fa molt poc només es centrava en el “move fast and break things” del curt termini i no pas en el “move together and build the right thing” del mig i llarg termini de la IA. Sabent que es tracta d’un repte majúscul però primordial i necessari en termes d’innovació, competitivitat i confiança, en aquesta Jornada comptarem, en primer lloc, amb una visió global d’IA responsable i sostenible a través dels pilars de l’Estratègia Catalonia.AI d’Intel·ligència Artificial de Catalunya (AIRA, CIDAI, DCA i OEIAC), incloent-hi una panoràmica de l’impacte mediambiental de projectes d’IA presentada pel CIDAI. En segon lloc, en aquesta Jornada tindrem l’oportunitat de conèixer molt millor 4 experiències d’empreses o start-ups que aborden de manera constant consideracions ètiques en el desplegament de la IA a través de principis fonamentals com la transparència, la responsabilitat i la sostenibilitat ambiental.

A qui està dirigida?

La resposta és senzilla: és una jornada oberta i gratuïta per a tothom que tingui interès en el disseny, desenvolupament, desplegament i ús de tecnologies d'IA responsable i sostenible.

Qui hi participarà?

Juntament amb les benvingudes institucionals, que inclouran la intervenció de la degana de la nostra Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials, la Sra. Anna Garriga, i el coordinador de l’Estratègia Catalonia.AI d'Intel·ligència Artificial de Catalunya, el Sr. Daniel Santanach, també comptarem amb els representants de cadascun dels pilars de Catalonia.AI (AIRA, CIDAI, DCA i OEIAC) així com de diverses persones del món de start-ups i PIMEs capdavanteres en l’àmbit tecnològic com SCHUMPIT, PickleTech, EXPAI i Dear Intelligence, entre altres.

Inscripcions

Per tal d’assistir-hi, només cal que ompliu aquest formulari d'inscripció.

Lloc

Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat de Girona, al Carrer de la Universitat de Girona, 10, Edifici Econòmiques - 17003 Girona.

18:00h – Inici de la Jornada amb benvinguda institucional

18:10h – Presentació OEIAC-CIDAI

18:40h – Presentació DCA amb “flash pitchs” de SCHUMPIT, PickleTech, EXPAI i Dear Intelligence

19:20h – Sessió de debat amb participació de l'audiència

20:00h – Finalització de la Jornada* i networking

*Hi haurà un refrigeri després de la Jornada per a les persones assistents.