Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
UdG 30 anys
Tancar

Observatori d'Ètica en Intel·ligència Artificial

L'OEIAC col·labora amb l'ACS i l'IEC en la jornada "La intel·ligència artificial en la societat"

L'Observatori d'Ètica en Intel·ligència Artificial de Catalunya (OEIAC) col·labora en la Jornada debat "La intel·ligència artificial en la societat: què en podem esperar i com podem utilitzar el seu potencial minimitzant els riscs", organitzada per l'Associació Catalana de Sociologia a l'Institut d'Estudis Catalans (Sala Pi i Sunyer), i que tindrà lloc el dia 14 de desembre a partir de les 18h.

L’objectiu d’aquesta jornada de debat és tractar el rol creixent de la intel·ligència artificial (IA) en la societat, tenint en compte un coneixement més enllà del coneixement superficial d’aquesta tecnologia i dels impactes que té en la societat, examinant críticament els beneficis, els inconvenients i els possibles riscos associats a un desplegament massiu i accelerat de la IA.

Per a aquesta jornada debat es comptarà amb la participació d’Ulises Cortés (Universitat Politècnica de Catalunya i Barcelona Supercomputing Center), Judith Membrives (Lafede.cat - Organitzacions per a la Justícia Global), Núria Vallès (Universitat Autònoma de Barcelona - Universitat Politècnica de Catalunya) i Albert Sabater (Observatori d’Ètica en Intel·ligència Artificial de Catalunya).

Adreça de contacte: acs@iec.cat