Càtedra de Gastronomia, Cultura i Turisme Calonge i Sant Antoni

Conversa entre Joan Roca i Massimo Bottura a càrrec de la Càtedra de Gastronomia, Cultura i Turisme

La conversa s’esdevindrà el proper dimarts 16 d’octubre a les 19h a l’Auditori Josep Irla de Girona. L’esdeveniment és organitzat per la Càtedra de Gastronomia, Cultura i Turisme Calonge - Sant Antoni de la Universitat de Girona.

El Sr. Massimo Bottura, xef de ‘La Osteria Francescana’ i primer de la llista ‘The World’s 50 Best’ i el segon de la llista, el Sr. Joan Roca, xef ‘El celler de Can Roca’, conversaran sobre «L’impacte del malbaratament alimentari» a Girona. L’esdeveniment és a càrrec de la Càtedra de Gastronomia, Cultura i Turisme Calonge - Sant Antoni de la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona.

L’acte tindrà lloc el dimarts 16 d’octubre a les 19h a l’Auditori Josep Irla (Plaça Pompeu Fabra, 1, Girona) i es podrà seguir a través de l'etiqueta #RocaBotturaUdG en les xarxes socials. L’entrada a l’acte és lliure però cal fer la inscripció prèvia enviant les dades personals a coord.catedra.calonge@udg.edu. Les places són limitades.