Càtedra d'Esport i Educació Física - Centre d'Estudis Olímpics de la Universitat de Girona

Es posa en marxa l’edició 2021/2022 del Programa de beques de recerca olímpica avançada

El Comitè Olímpic Internacional posa en marxa l'edició 2021/2022 del Programa de beques de recerca olímpica avançada, adreçat a aquelles persones que estiguin realitzant investigacions relacionades amb els Jocs Olímpics en una perspectiva d’humanitats o ciències socials.

Ens complau informar-vos que s’ha posat en marxa l’edició 2021/2022 del Programa de beques de recerca olímpica avançada.

Per a aquesta edició, es convida la comunitat acadèmica a presentar propostes relacionades amb almenys un dels 16 camps de recerca prioritaris del COI descrits a les bases.

Aquest programa s’adreça a professors universitaris, professors i becaris de recerca que han finalitzat el doctorat i que actualment tenen una cita acadèmica / investigadora / afiliació. També està obert a aplicacions tant individuals com col·lectives.

Al següent enllaç trobareu les bases i el formulari de sol·licitud.

El termini per presentar les sol·licituds finalitza l’1 de febrer de 2021.

Esperem que aquesta nova edició del programa sigui del vostre interès i continuï promovent bones oportunitats de col·laboració entre la comunitat acadèmica i el COI.