Càtedra Joan Vinyoli de poesia contemporània

S'ha celebrat la desena edició del Festival de poesia Domini Màgic

Entre el dissabte 11 de març i el diumenge 19 es va celebrar la desena edició del Festival Domini Màgic en diversos indrets de Santa Coloma de Farners.

X FESTIVAL DOMINI MÀGIC DE POESIA

Dissabte, 11 de març de 2023

11 h Casa de la Paraula. Homenatge a Antoni Clapés, amb D. Sam Abrams, Roger Costa-Pau, Corina Oproae, Víctor Sunyol, Alícia Casadesús i Montse Vellvehí.

Es podrà veure l’exposició «Correspondències: Alícia Casadesús / Antoni Clapés». Organitza Gens Poetica.

18 h Casa de la Paraula. Inauguració de l’exposició «Paisatge Viladot».

«Com veuràs hi ha coses molt bones com és natural venint de mi», Visa i Dot revisen Viladot. Amb Anna Dot i Irena Visa.

Dijous, 16 de març de 2023

18.30 h Arxiu Comarcal de la Selva. Taula rodona «Vinyoli traductor, Vinyoli prosista», amb Ramon Farrés (sobre les traduccions dels Sonets a Orfeu) i Georgina Torra (sobre les proses publicades i inèdites).

20 h Arxiu Comarcal de la Selva. Recital de proses i traduccions de Joan Vinyoli, a càrrec de Cinta Massip.

Divendres, 17 de març de 2023

18 h Casa de la Paraula. Inauguració de la desena edició del Festival Domini Màgic de poesia.

Els Cantaires de Farners interpretaran el poema «D’una terra» (himne vinyolià), amb música de J. Saurina.

18.30 h Casa de la Paraula. Recital-Taula Rodona «El meu Joan Vinyoli», amb Josep Maria Fulquet, Anna Pantinat i Misael Alerm. Modera: Raquel Santanera.

20 h Casa de la Paraula. Recital de Mar Pujol

Dissabte, 18 de març de 2023

11 h Parc de Sant Salvador. Itinerari poètic Joan Vinyoli. Versió artística amb la participació d’Eduard Boada, Jaume Coll, Paula Rísquez, Raquel Santanera, Jaume Saurina, Pep Tàssies, M. Helena Tolosa, Josep M. Vallès...

17:30 h Casa de la Paraula. Visita guiada a l’Espai Vinyoli a càrrec de Pep Solà

18 h Casa de la Paraula. Recital de poesia a tres veus, amb Teresa Colom, Laia Carbonell i Raquel Pena.

22 h Auditori municipal. Concert de Joan Colomo. Entrades anticipades aquí.

Diumenge, 19 de març de 2023

8 h Parc de Sant Salvador. Excursió per indrets vinyolians: Parc de Sant Salvador (lloc de trobada), Gorga d’en Vilà, Les Alzines Balladores, Gorgs de Penjacans, Esplanada de Farners i Turó del vent. Hi col·labora el Centre Excursionista Farners.

10 h Esplanada de l’ermita de Farners. Pujada al Turó del vent per assistir al recital «I la natura em crida». Amb Maria Sevilla.

12:30 h Parc de Sant Salvador. Concert-vermut amb Guillem Ramisa.