Càtedra Cambra de l'Empresa Familiar

Jornada institucional UdG amb motiu del 8 de març, dia de la dona

La Càtedra Cambra de l'Empresa Familiar participa en l'organització i la moderació de la jornada titulada "Desfent el nus de la corbata: dones capdevanteres que inspiren el món de l'empresa", sessió institucional de conmemoració del 8 de març, dia de la dona.

El dia 8 de març, dia de la dona, la Universitat de Girona va organitzar una jornada titulada "Desfent el nus de la corbata: dones capdevanteres que inspiren el món de l'empresa".

La jornada es va realitzar a la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials i va ser inaugurada per la Dra. Anna Garriga, degana de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials i la Dra. Sílvia Llach Carles, vicerectora de Territori i Compromís Social.

A continuació es va realitzar una taula rodona amb la participació de la Sra. Montse Prats Mas, directiva, Fundació per l'Esclerosi Múltiple, la Sra. Maria Rosa Agustí Rigall, empresària i presidenta d’AGE (Associació Gironina d’Empresàries), la Sra. Assumpció Vila Simon, administradora d’LC Paper i presidenta del Consell Social i la Sra. Mar Frigola Triola, emprenedora, fundadora de Sal de Mar.

La taula rodona va ser moderada per la Dra. Pilar Marquès, directora de la Càtedra Cambra de l'Empresa Familiar de la Universitat de Girona.

La cloenda va anar a càrrec de la Dra. Anna M. Pla Boix, delegada del rector per a la Igualtat de Gènere.