Càtedra Cambra de l'Empresa Familiar

Presentació de l'estudi ObservaTIG: “Observatori Patronat EPS: Tecnologia i Innovació Girona”

La Càtedra Cambra de l'Empresa Familiar i el grup de recerca GRADIENT han realitzat l'estudi" Observatori Patronat EPS: Tecnologia i Innovació Girona” o ObservaTIG, promogut pel Campus Innovació i Tecnologia Industrial i el Patronat Politècnica Universitat de Girona (Patronat EPS).

Aquest estudi neix de la necessitat de monitoritzar l’estat de la tecnologia i innovació en el territori gironí, entenent la contribució d’aquests dos factors en la competitivitat empresarial i el benestar socio-econòmic d’un territori.

Es pretén crear un estudi que generi valor per l’empresa, la universitat i el territori. Més enllà de ser un estudi, vol ser una eina de seguiment i visualització, que ajudi les empreses a situar-se i definir el seu desenvolupament pel que fa la tecnologia i la innovació, comptant amb la universitat com a soci de confiança per a projectes d’innovació.

L'estudi Promogut pel Campus Innovació i Tecnologia Industrial i el Patronat Politècnica Universitat de Girona (Patronat EPS) com a, entitat que té com a objectius “l’estudi, difusió, participació i col·laboració en les tasques i activitats desenvolupades per l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona amb especial atenció en impulsar aquelles tasques o serveis que incrementin la competitivitat de les empreses del territori gràcies a una bona relació entre la universitat i l’empresa”, es posa especial èmfasi en la col·laboració universitat-empresa, en concret per al cas de la Universitat de Girona.