Campus Turisme

El Campus Turisme de la UdG participa a la fira Travel Tech Show 2023

El Campus Turisme de la UdG col·labora en la 20a edició de l’esdeveniment

Els dies 28 i 29 de juny ha tingut lloc la 20a edició de la fira ‘’Travel Tech Show 2023’’, en concret l’acte s’ha ubicat a l’espai ExCeL London. D’aquesta manera, el Campus Turisme de la Universitat de Girona ha tingut el plaer de participar en la jornada d’enguany a la ciutat de Londres.

La fira en qüestió és el punt de trobada per descobrir les noves tendències del sector travel tech, on la tecnologia i el turisme s'uneixen per desenvolupar solucions innovadores per a la societat. ‘’Travel Tech Show’’ permet als visitants descobrir les últimes tendències, el desenvolupament de processos tecnològics aplicats al sector turístic i connectar amb experts de la indústria travel tech, d’arreu del món.

D’aquesta manera s'espera establir noves sinergies i possibles col·laboracions entre les empreses participants amb l’objectiu de promoure la recerca de Campus Turisme focalitzada en gestió de la gestió de fluxos turístics, en el turisme sostenible i en les smart cities.

Font: FGRC