Campus Comunicació Cultural i Corporativa

El president del Grup LAVINIA nou membre del Consell Assessor del Campus de Comunicació

El proppassat dia 21 de març el director científic del Campus de Comunicació Cultural i Corporativa, Lluís Costa, va visitar les instal·lacions del Grup Lavinia a Barcelona, i es va reunir amb el seu president, Antoni Esteve, per tal d’explicar-li l’essència i funcionament del Campus i proposar-li la seva incorporació al Consell Assessor del Campus, la qual cosa fou acceptada.

El Grup Lavinia és un grup de comunicació i tecnologia que crea, produeix i difon continguts digitals i audiovisuals. La seva missió és oferir solucions de comunicació i tecnologia i generar continguts per tots els suports i formats amb un compromís sòlid amb la innovació, la societat i les persones. Tots els projectes i l’equip de Lavinia Audiovisual respiren els valors de Lavinia: innovació, creativitat, atracció de talent, compromís, precisió, flexibilitat, qualitat i visió internacional. Es creen, desenvolupen i produeixen formats de televisió per a les principals cadenes, en els gèneres d'entreteniment, documental i ficció.

Lavinia Audiovisual és l’empresa principal de l’Àrea de Creació i Producció de Continguts per Televisió del Grup Lavinia. Introdueixen al mercat continguts de qualitat i competitius, amb els que busquen entretenir sempre des del rigor i l'enginy, amb una aposta visual innovadora i un to proper a l'espectador. Els continguts audiovisuals que produeixen es conceben des del primer moment com un relat transversal per a la seva explotació multipantalla, a través de les finestres de distribució adequades. Per a més informació consultar: www.lavinia.tc

El president del Grup Lavinia, Antoni Esteve Avilés, fou corresponsal de La Primera de TVE a París i Roma des de 1986 a 1993. En la mateixa cadena, ha exercit tasques de direcció en els programes Vides Paral·leles, Línia 900, Panorama, L'Informatiu, Miramar i Comarques. En l'àmbit del periodisme escrit, ha treballat com a redactor en els diaris El Periódico i Mundo Diario. Dins de la ràdio, ha exercit la mateixa funció dins de la cadena Ràdio Peninsular. La seva àmplia experiència laboral li ha permès ser autor de diverses publicacions sobre comunicació local i nous mitjans digitals. També ha estat secretari de la Societat Catalana de Comunicació, filial de l'Institut d'Estudis Catalans i president del Grup de Periodistes Digitals.

Quan es constitueixi l’Agrupació Sectorial del Campus de Comunicació Cultural i Corporativa es preveu que també s’hi incorpori el Grup Lavinia.

Actualment el Consell Assessor del Campus de Comunicació cultural i Corporativa està constituït per les següents persones: Jordi Bosch Molinet President Grup Endemol; Josep Caminal Badia Director General de Presidència del Grup Godó; Germà Capdevila Vernet Periodista, editor de la revista Esguard Director del Consell Editorial de Nació Digital; Oriol Mas Lloret Coordinador de comunicació de l’Ajuntament de Girona; Josep Cuní Llaudet Periodista i President de Broadcaster; Antoni Esteve. President Grup Lavinia; Harvey Evans Cap de Comunicació de l’Institut d’Investigació en Ciències de la Salut Germans Trias i Pujol (IGTP) Cap de Comunicació Científica de l’Institut de Recerca contra la Leucèmia Josep Carreras (IJC); Isabel Grifoll Vicepresidenta Barcelona d’Atrevia; Toni Iglésies Trias Soci fundador d’Iglésies Associats; Francesc Pena Carbó Conseller Delegat de la Xarxa Audiovisual Local; Genís Roca Verard Fundador i President de Roca Salvatella; Robert Rodergas Pagès Creatiu i membre d’Honor de l’Acadèmia de Publicitat; Ramon Rovira Pol Adjunt a la presidència i director de Relacions Institucionals del Grup Godó; Salvador Sunyer Bover Director de Bitó Produccions Director del Festival Temporada Alta; Joaquim Vidal Perpinyà President d’Hermes Comunicació President de la Fundació Valvi  Soci fundador de Televisió de Girona; Jordi Xargayó Teixidor Director del Diari de Girona; Xavier Xirgo Teixidor Director d’El Punt Avui.