Campus Alimentació i Gastronomia

Convocatòria premis PITA i Ruralapps 2024

S'obre la convocatòria d'ambdòs premis per presentar els projectes fins al 22 d'abril inclòs

S'obre la convocatòria dels premis PITA i Ruralapps 2024.

Els premis PITA volen reconèixer i distingir les empreses agràries, les agroindústries i les persones joves emprenedores innovadores que hagin incorporat innovacions que representin un nou producte, procés o gestió per a l'empresa orientats a millorar-ne la competitivitat i la sostenibilitat, mitjançant la innovació. Es reparteixen 24.000 € entre els guanyadors i cada finalista rep 4.000 €.

El premi Ruralapps té com a objectiu de distingir les empreses que han desenvolupat un programari funcional i/o solucions tecnològiques que contribueixen a la millora dels sectors agroalimentari, forestal o del medi rural o bé, que faciliten l'accés a la informació, en aquests àmbits a la ciutadania.

Amb 2 modalitats, per una banda, professional, en els que se cerquen solucions tecnològiques innovadores que ajudin als professionals i empreses  dels sectors agroalimentaris, forestals o del medi rural a millorar els processos de producció i de gestió, l'eficiència interna, la seguretat, la informació o el posicionament al mercat. D'altra el ciutadà cerca solucions tecnològiques innovadores dirigides a la ciutadania i que facilitin l'accés a la informació, en els àmbits agroalimentaris, forestals o del medi rural. Es reparteixen 5.000 € als guanyadors i 2.000 € als nominats

Podeu consultar els dos convenis en els següents documents

Convocatòria Premis PITA

Convocatòria Premis Ruralapps