Campus Alimentació i Gastronomia

Sessió informativa “Oportunitats de finançament europeu en el sector agroalimentari”

El passat 14 de juliol es va celebrar virtualment la sessió informativa “Oportunitats de finançament europeu en el sector agroalimentari” organitzada pel Campus Alimentació i Gastronomia i la secció de Programes Europeus i Internacionals de l'OITT.

La jornada, oberta a la participació d’investigadors, empreses i altres entitats, s’orientava a facilitar una visió detallada dels instruments de finançament europeus destinats a la innovació en l’àmbit agroalimentari amb l’objectiu d’incentivar la participació dels agents de l’ecosistema innovador de Girona a convocatòries de finançament europeu.

La sessió va ser introduïda per Carmen Carretero, directora científica del Campus Alimentació i Gastronomia i Montserrat Estopà, cap de Programes Europeus i Internacionals de l'OITT. Posteriorment, el Sr. Ricard Ramon Sumoy, cap d’unitat adjunt a la direcció general d’Agricultura de la Comissió Europea, va exposar les prioritats de l’estratègia europea “From Farm to Fork”. Finalment, la Sra. Marta Conde, Punt Nacional de Contacte Clúster 6, CDTI, va introduir les principals línies de finançament europees en l’àmbit agroalimentari com són el Clúster 6, els partenariats europeus i les missions. La senyora Marta Conde va oferir als  investigadors, empreses i entitats interessades a revisar una idea de projecte emmarcada en algun dels tòpics del Clúster 6 a mantenir una sessió d’assessorament.

Tota la informació relativa a aquest cicle, com el programa i les presentacions dels ponents, es poden trobar en els enllaços que trobareu a continuació. La gravació de la sessió és accessible des del canal de YouTube dels Campus Sectorials.

Enllaços a les presentacions:
- Presentació Sr. Ricard Ramon
- Presentació de la Sra. Marta Conde