La Biblioteca rep els estudiants del Campus PreBAT amb un repte d’investigació Una trentena d’estudiants de 4t d’ESO de les comarques gironines han participat aquest divendres en una activitat ludificada a la Biblioteca del campus Montilivi, en el marc de la 16a edició del Campus PreBAT de la Universitat de Girona. 26 de juny 2026 Futurs estudiants Ciutat universitària
La Biblioteca del campus Montilivi ha acollit aquest divendres 26 de juny una de les activitats incloses en el programa del Campus PreBAT 2026 de la Universitat de Girona. Durant dues hores, de les 11.30 a les 13.30 h, trenta estudiants de 4t d’ESO procedents de diferents centres educatius de les comarques gironines han participat en un escape room dinamitzat per personal de BIBEC. L’activitat, plantejada com un joc de pistes ambientat en una investigació fictícia, ha convidat els participants a resoldre enigmes i reptes de manera col·laborativa. Organitzats en equips, els estudiants han posat en pràctica habilitats com el raonament lògic, l’observació, la deducció i el treball en grup a través d’un recorregut per diferents espais de la biblioteca. El Campus PreBAT, que enguany ha celebrat la seva setzena edició del 22 al 26 de juny, té com a objectiu oferir als estudiants una visió general dels àmbits de coneixement en què treballa la Universitat de Girona, dels estudis que s’hi poden cursar i dels diferents serveis universitaris. La iniciativa també contribueix a reforçar els vincles entre la UdG i l’educació secundària, fomentant l’interès pel coneixement, la recerca i la formació universitària.
UdG i Ajuntament impulsen una activitat sobre el paper de la joventut en la construcció de la pau Llegir més