Investiga > Jornada del Dia Mundial de la Recerca en Càncer

Investiga

Jornada del Dia Mundial de la Recerca en Càncer

Us informem que el proper 24 de setembre tindrà lloc la Jornada del Dia Mundial de la Recerca en Càncer a partir de les 18h al CaixaFòrum Girona (carrer Ciutadans, 19).

El dia 24 de setembre és el Dia Mundial de la Recerca en Càncer, iniciativa internacional promoguda per l’AECC. En motiu d’aquesta diada, celebrarem la present jornada, que porta com a lema “Amb tu comença el futur de la recerca en càncer” i té l’objectiu de sensibilitzar als ciutadans i ciutadanes de la importància de potenciar la investigació, posant de manifest la recerca de qualitat que es porta a terme a la Universitat de Girona i a l’Institut d’Investigació Biomèdica de Girona Dr. Josep Trueta (IDIBGI).

Amb aquest correu us fem arribar el programa detallat de la Jornada.

Us agrairem que feu la inscripció al 972 201 306 o per e-mail a activitatsgirona@aecc.es

Cartell