Internacional > Estudiants i Personal de la UdG > Vols marxar? > Quatre consells pràctics > Visat i permís de residència

Visat i permís de residència

Visat d'estudis

L'estudiant de la UdG que preveu fer una estada en un país de fora de la Unió Europea necessita sol·licitar un visat d'estudis. Aquest tràmit l'ha de realitzar el mateix estudiant, personalment, a través de l'ambaixada o el consolat .

Atès que els requisits per a la seva obtenció els estableix el país de destinació, cal consultar per a cada cas concret la documentació necessària i els tràmits a realitzar.

En alguns casos, la sol·licitud del visat d'estudis requereix la presentació d'una carta d'acreditació que expedeix per defecte l'Oficina de Relacions Exteriors en el cas de desplaçaments vinculats als programes de mobilitat gestionats per l'ORE.

Ull, recordeu que aconseguir els visats necessita cert temps: procureu fer la gestió tan aviat com us sigui possible per evitar retards. També és important tenir en compte i respectar els terminis del visat per evitar conflictes d'immigració.

IMPORTANT: Les lleis d'immigració canvien constantment, és important que abans d'anar a tramitar el visat, verifiqueu a través del consolat, que la informació facilitada segueix estant vigent!!! L'Oficina de Relacions Exteriors no es responsabilitza dels canvis que es puguin produir.