Compromís Social > Convocatòria del premi al millor TFG amb perspectiva de gènere a la UdG del curs 21/22

Igualtat de Gènere

La Universitat de Girona promou la convocatòria d’aquest premi i reconeixement amb l’objectiu de sensibilitzar, formar, promoure la reflexió crítica i crear estat d’opinió entorn als valors vinculats a la igualtat de gènere, així com fer visibles i reconèixer els valors i la perspectiva de gènere.

El premi consisteix en la publicació del treball com a primer número de la col·lecció institucional de la Universitat de Girona.

Es podran concedir fins a tres accèssits (un per cada branca de coneixement distinta d’aquella en que s’ubiqui el treball guanyador) i editar-se a la col·lecció esmentada si així ho considera la comissió avaluadora.

El treball premiat (i els accèssits si n’hi haguessin) s’acompanyaran d’un diploma de menció lliurat a les persones guardonades en l’acte institucional commemoratiu del Dia Internacional de les Dones.

Les persones que hagin tutoritzat els Treballs finals de grau premiats rebran també un diploma de reconeixement que es lliurarà en el mateix acte institucional.

El termini per a la presentació de les sol·licituds i els treballs per optar als premis és fins el 15 de març de 2023. Les sol·licituds hauran de presentar-se mitjançant sol·licitud a l’Annex 2, únicament a través del Registre electrònic de la Universitat de Girona.