Compromís Social > 8M Dia Internacional de les Dones a la UdG

Igualtat de Gènere

8M Dia Internacional de les Dones a la UdG

En el marc de la commemoració del Dia Internacional de les Dones, a la Universitat de Girona s’ha programat un ampli catàleg d’activitats amb l’objectiu d’oferir espais de debat i reflexió crítica, on inclou exposicions, conferències, taules rodones i una nova edició d’Aules Obertes a la Perspectiva de Gènere.

Enguany la secció d’Igualtat de Gènere de la Unitat de Compromís Social, juntament amb les facultats i centres de la UdG, ha dut a terme la campanya "Espais UdG amb nom de dona" ,concebuda per posar l’accent en l'objectiu de donar visibilitat al talent femení.  Reconèixer i posar en valor dones que han excel·lit i han fet avançar el coneixement en els seus àmbits d'expertesa.

L’acte institucional , que es farà el mateix dia 8 de març a les 12:00 a la Sala de Graus de la Facultat de Lletres, consistirà en una taula rodona per parlar de “Dones, Història, Geografia i Educació” amb la presència de la Dra. Mercè Tatjer Mir, catedràtica emèrita de Didàctica de les Ciències Socials de la UB; la Dra. Roser Batllori Obiols, doctora en Pedagogia, professora de Geografia i Didàctica de les Ciències Socials a la Universitat de Girona; la Dra. Anna Maria Garcia Rovira, catedràtica emèrita d'Història Contemporània de la UdG i la Dra. Gemma Tribó Traveria, doctora en Història Contemporània i professora de Didàctica de les Ciències Socials a la Universitat de Barcelona.

Programa de l'Acte Institucional

Consulta totes les activitats al web del 8M a la UdG.