Facultat de Turisme

El Dr. Joaquim Majó s’acomiada com a degà i traspassa el càrrec al nou degà Dr. Lluís Coromina

El passat dilluns 29 d’abril es va celebrar l’emocionant acte de comiat del Dr. Joaquim Majó després de més de 8 anys com a degà de la Facultat de Turisme, i es va donar la benvinguda al nou degà electe, el Dr. Lluís Coromina.

El passat dilluns 29 d’abril va tenir lloc a la Sala de Graus de la Facultat de Turisme de la UDG l’emocionant acte de comiat del Dr. Joaquim Majó, després d'esgotar la seva legislatura de més de 8 anys al capdavant de la nostra facultat.

Amb un sentiment de gratitud i acomiadament, Majó va ser honorat per la seva dedicació i lideratge durant els últims anys. En les diferents intervencions, professorat i personal de la facultat va destacar que sota la direcció de Joaquim Majó la Facultat de Turisme ha prosperat i s'ha consolidat com una referència en l'educació turística en l'àmbit nacional i internacional.

Durant l’acte, també es va donar la benvinguda al nou degà electe, el Dr. Lluís Coromina, que va inaugurar el seu mandat amb un discurs emotiu per reflectir la continuïtat del compromís de la Facultat de Turisme amb la seva missió d’educar i formar professionals competents i compromesos.

Les paraules d’agraïment i d’ànims van omplir la sala, destacant els èxits i reptes que han marcat el camí fins ara i la visió per al futur. És un moment de transició significatiu que assenyala el començament d’una nova etapa per a la facultat, plena de promeses i oportunitats.