Centre de documentació Europea

Convocatòria d’ajuts per participar a l’European Youth Event, 29-30 maig de 2020, a Estrasburg

Cada dos anys, l’European Youth Event reuneix milers de joves de tota la Unió Europea i d’altres països per compartir i donar forma a les seves idees sobre el futur d'Europa. És una oportunitat única per als joves de reunir-se i inspirar-se mútuament i de prendre decisions en el cor de la democràcia europea.

Després de l'esdeveniment, es presenten les idees, preocupacions i aspiracions dels joves en un informe a la totalitat dels eurodiputats. Alguns participants també podran desenvolupar les idees més rellevants i presentar-les directament als membres del Parlament Europeu en comissions parlamentàries durant les “audiències de la joventut”.

Com participar-hi?

Tots els europeus de 16 a 30 anys poden prendre part de l’EYE. Per registrar-se, necessites formar un grup d’un mínim de 10 persones.

La participació a l’EYE és gratuïta. Els participants han d’organitzar i fer-se càrrec del viatge i allotjament a Estrasburg.

Podeu trobar la informació detallada i sol·licitar aquests ajuts a aquí (data límit: 15 d'octubre de 2019)