Enciende Montilivi > Pixel Grid - Space Toy #00
Ir al contenido (clic en Intro)
UdG Hombre UdG Hombre

Encén Montilivi

Pixel Grid - Space Toy #00

Instal·lació interactiva

PixelGrid és el primer projecte del Playful Living Lab dins la col·lecció "Space Toys".

Entrada de la Facultat de Ciències

PixelGrid és una plataforma on els usuaris poden expressar-se creant (un o varis) patrons de color des d'una aplicació web mòbil per finalment reproduir-se en una retícula LED física de 10x10. Per tant, podríem dir que transporta al món físic algunes de les característiques comunicativa de les xarxes socials, com per exemple els missatges públics o la comunicació asíncrona.

Instal·lació realitzada per l'ERAM

ERAM Escola Universitària de les Arts - Universitat de Girona   playful living lab

Escoge qué tipos de galletas aceptas que la web de la Universidad de Girona pueda guardar en tu navegador.

Las imprescindibles para facilitar vuestra conexión. No hay opción de inhabilitarlas, dado que son las necesarias por el funcionamiento del sitio web.

Permiten recordar vuestras opciones (por ejemplo lengua o región desde la cual accedéis), con el fin de proporcionaros servicios avanzados.

Para ofrecer contenidos publicitarios relacionados con los intereses del usuario, bien directamente, bien por medio de terceros (“adservers”). Hay que activarlas si quieres ver los vídeos de Youtube incrustados en la web de la Universidad de Girona.