Si el contenido no está traducido, puede usar la herramienta de traducción automática

Noticias y agenda

Universitat de Girona

Plaça Sant Domènec, 3
Edificio Les Àligues
17071 Girona

Tel. +34 972 418 000

Teléfonos de contacto

Adreça de correu electrònic / Dirección de correo electrónico / E-mail address  informacio@udg.edu

Universitat de Girona

Metges UdG
La primera promoció de metges de la UdG obté excel·lents resultats en la convocatòria MIR de 2015
Els 65 graduats de la Facultat de Medicina que s’hi han presentat han superat les proves amb puntuacions, en la majoria dels casos, per damunt de la nota mitjana, i prop d’un 85% ha aconseguit la plaça desitjada. Si es comparen aquestes dades amb les d’anys anteriors, la UdG se situa entre les deu universitats amb millors puntuacions en l’àmbit estatal.
21/05/2015
jutges perú
Autoritats judicials peruanes signen un conveni de col·laboració amb la UdG
El conveni té com a objectiu principal que la Càtedra de Cultura Jurídica de la Universitat de Girona imparteixi programes de capacitació i formació continuada a jutges i magistrats al Perú.
aula escriptura
L’Aula d’Escriptura obre el període d’inscripcions per al curs 2015-2016
L’Ad’E és un espai de formació en escriptura i lectura de l'Ajuntament de Girona, a través de l’Escola Municipal d’Humanitats, amb la col·laboració de la UdG, amb qui té signat un conveni de col·laboració. Les inscripcions s’obren el 25 de maig.
fira tarrega premis junceda
Marc Vicens guanya el premi Junceda d’il·lustració en la categoria de Publicitat
El pintor, il·lustrador i dissenyador gràfic del Servei de Publicacions de la UdG aconsegueix el guardó de l’Associació Professional d’Il·lustradors de Catalunya pels cartells de la Fira de Tàrrega.
Ex-libris Panikkar
Simposi internacional “Raimon Panikkar Intercultural and Interreligious Dialogue” i inauguració del Fons Raimon Panikkar de la Biblioteca de la UdG
El Fons Panikkar consolida la Universitat de Girona com un centre de referència per a l’estudi de l’obra del pensador català i del diàleg entre religions i cultures. La inauguració es farà el 21 de maig en el marc del Simposi Internacional de la Càtedra Ferrater Mora de Pensament Contemporani “Raimon Panikkar Intercultural and Interreligious Dialogue”.
19/05/2015
carpeta guanyadora estudiant 2015-2016
La comunitat universitària tria la carpeta de l’estudiant del curs 2015-2016
El disseny guanyador és obra de David Porras, Joan Mallet i Jordi Clopés, estudiants del grau en Audiovisual i Multimèdia, de l’escola adscrita ERAM.
21/05/2015

Universtitat de Girona - Teléfono 972 418 000 - Plaça Sant Domènec 3, 17071, Girona