Si el contenido no está traducido, puede usar la herramienta de traducción automática

Noticias y agenda

Universitat de Girona

Plaça Sant Domènec, 3
Edificio Les Àligues
17071 Girona

Tel. +34 972 418 000

Teléfonos de contacto

Adreça de correu electrònic / Dirección de correo electrónico / E-mail address  informacio@udg.edu

Universitat de Girona

Miquel Duran
Miquel Duran, distingit amb la Medalla Narcís Monturiol al mèrit científic
La Generalitat entrega des del 1982 aquests guardons a aquelles persones i entitats que han contribuït de manera destacada al desenvolupament de la ciència i la tecnologia a Catalunya.
30/07/2015
Nadó
Un projecte del grup eXiT i de l’IdIBGi, premiat en el principal concurs d'innovació en salut de Catalunya
Es tracta d’una aplicació per a telèfons mòbils que permet als pares mesurar les constants vitals del nadó a casa, recollir la informació i enviar-la a l’hospital. El segon premi en la categoria ‘pràctiques assistencials’ del concurs organitzat per la Vall d’Hebron consistia en 2.500 euros.
28/07/2015
Les Àligues
La UdG escala 35 posicions en el rànquing de 2015 de les millors mil universitats de tot el món
La Universitat de Girona se situa en la posició 673, quan l’any passat va ocupar la 709, en la classificació que ha elaborat el ‘Center for World University Rankings’. Per altra banda, l’Observatori IUNE reflecteix que la recerca de la UdG té un gran impacte i que obté un bon percentatge de projectes nacionals i europeus.
22/07/2015
Participació estudiants voluntaris UdG 2014-15
1.345 estudiants de la UdG han participat en activitats solidàries al llarg del curs
Els voluntaris han intervingut en accions dutes a terme des de l'Oficina de Cooperació per al Desenvolupament.
22/07/2015
L'equip
L’UdG Racing Team es classifica en la cinquena posició de la ‘Barcelona Smart Moto Challenge’
Aquesta competició, que va tenir lloc del 9 al 12 de juliol al Circuit de Catalunya, va comptar amb la participació de disset equips que havien de dissenyar i construir una moto elèctrica totalment funcional i també presentar un pla de negoci.
21/07/2015
Els participants
La investigació i els joves
Durant la primera quinzena de juliol, una seixantena d’alumnes de primer de Batxillerat de diversos instituts de la demarcació han participat en el Jove Campus de Recerca, una activitat plenament consolidada que enguany ha arribat a la vuitena edició i que té com a principal objectiu posar la recerca a l’abast dels preuniversitaris.
20/07/2015

Universtitat de Girona - Teléfono 972 418 000 - Plaça Sant Domènec 3, 17071, Girona