Si el contenido no está traducido, puede usar la herramienta de traducción automática

Noticias y agenda

Universitat de Girona

Plaça Sant Domènec, 3
Edificio Les Àligues
17071 Girona

Tel. +34 972 418 000

Teléfonos de contacto

Adreça de correu electrònic / Dirección de correo electrónico / E-mail address  informacio@udg.edu

Universitat de Girona

cartell
El Col·loqui Internacional Walter Benjamin posa a debat les guerres civils a l’època contemporània
El conseller d’Afers i Relacions Institucionals i Exteriors i Transparència de la Generalitat de Catalunya, Raül Romeva, inaugurarà aquest divendres 30 de setembre el Col·loqui Internacional Walter Benjamin organitzat per la Universitat de Girona i el Museu Memorial de l’Exili (MUME) de la Jonquera.
29/09/2016
2015
La Nit de la Recerca arriba a la 11a edició amb tallers científics a la biblioteca Carles Rahola
Física, química, biologia, energia i màgia centraran les propostes dels investigadors de la UdG que protagonitzaran una nova edició de la Nit de la Recerca. Aquesta gran festa de la divulgació científica tindrà lloc aquest divendres, 30 de setembre, a la biblioteca Carles Rahola de Girona.
28/09/2016
membres del CAS
El Consell Assessor Sectorial del Campus Compòsits de la Universitat de Girona entra en funcionament
La xarxa de Campus Sectorials de la UdG compta amb un nou entorn d’expertesa a través de la constitució del Consell Assessor Sectorial del Campus Compòsits. Amb la posada en marxa d’aquest comitè la institució fa un pas més en l’estructuració i el desenvolupament d’aquest campus que ja compta amb un Clúster de Recerca integrat per deu grups i càtedres.
26/09/2016
projectes guanyadors
La Fundació Repsol premia una “spinoff” de la UdG amb 288.000 € per perseguir l’eficiència energètica
La iniciativa de l’empresa Nabla Thermoelectrics ha estat seleccionada en l’edició de 2016 del Fons d’Emprenedors de la Fundació Repsol. A més del suport econòmic, durant dos anys comptaran amb un equip de tutors, assessorament tècnic i legal i una formació adequada a les seves necessitats.
19/09/2016
TA-Xina
L'Acadèmia Xinesa de Ciències Agrícoles reconeix la recerca en tecnologia dels aliments de la UdG
La professora del departament d'EQATA i investigadora del grup de recerca en Tecnologia dels Aliments de l'institut INTEA, Elena Saguer, ha participat com a ponent convidada a l'International Workshop of Meat Quality and Processing Technology que ha tingut lloc a Beijing.
07/09/2016
Estudiants d'Infermeria
Infermeria, primera doble titulació internacional de grau de la Universitat de Girona
Tres estudiants d’Infermeria estrenaran el conveni de col·laboració pel qual estudiaran a la Universitat Andrés Bello de Santiago de Chile. Aquests graduats de la UdG podran exercir la seva professió a Xile una vegada finalitzin els estudis.
02/08/2016

Universtitat de Girona - Teléfono 972 418 000 - Plaça Sant Domènec 3, 17071, Girona