Si el contenido no está traducido, puede usar la herramienta de traducción automática

Noticias y agenda

Universitat de Girona

Plaça Sant Domènec, 3
Edificio Les Àligues
17071 Girona

Tel. +34 972 418 000

Teléfonos de contacto

Adreça de correu electrònic / Dirección de correo electrónico / E-mail address  informacio@udg.edu

Universitat de Girona

Foto: Michael Neugebauer
Jane Goodall, a la Càtedra Ferrater Mora
La primatòloga britànica Jane Goodall és la convidada d'excepció de la Càtedra Ferrater Mora de Pensament Contemporani de la UdG. Goodall pronunciarà la conferència "El que vaig aprendre dels ximpanzés" el dia 27 de maig a les 19h al Palau de Congressos de Girona.
05/05/2016
Esbòs del projecte
L’amor de Romeu i Julieta inspira la decoració del pati de Les Àligues per Temps de Flors
La Universitat de Girona recordarà Shakespeare en el 400 aniversari de la seva mort i ornamentarà els seus espais amb muntatges inspirats en el dramaturg i poeta anglès. Del 7 al 15 de maig, amb motiu de Temps de Flors, la universitat ha preparat una àmplia programació que inclou castells, teatre, poesia i música amb El Petit de Cal Eril i el Cor de la UdG.
02/05/2016
Equip UdG
La Universitat de Girona, subcampiona a la Lliga de Debat Universitari de la Xarxa Vives
Per primera vegada, els estudiants de la Universitat de Girona han arribat a la final després de superar la Universitat Jaume I. Finalment, han obtingut la segona posició debatent sobre si cal demostrar uns mínims de coneixements polítics per tenir dret a vot. La Lliga de Debat ha tingut lloc a la Universitat Politècnica de València.
02/05/2016
UdGent
Cooperació, salut, solidaritat, drons i molt més en el número 9 de la revista UdGent
Ja es poden consultar les informacions que es contenen en el número 9 de la revista electrònica de la UdG - UdGent –, una nova entrega que inclou un nou acostament a diverses realitats de la nostra Universitat.
28/04/2016
SOS Refugiats
Els estudiants de la UdG amb els refugiats
El Consell d'Estudiants i l'Associació d'Estudiants de Ciències de la Salut endeguen la campanya "SOS Refugiats - UdG" per dur a terme una acció de suport humanitari als refugiats sirians.
20/04/2016
Pòster conferències
Els Pirineus, com a frontera i refugi, un nou cicle de conferències de la Càtedra Ferrater Mora
Organitzat Juntament amb l'Institut d'Estudis Nahmànides, s'estendrà fins al maig de 2016. S'inaugura el dijous 14 de gener amb una visió de l'Hospici de Girona com a lloc d'acollida i refugi d'infants fugits de l'Holocaust.
12/01/2016

Universtitat de Girona - Teléfono 972 418 000 - Plaça Sant Domènec 3, 17071, Girona