Si el contenido no está traducido, puede usar la herramienta de traducción automática

Noticias y agenda

Universitat de Girona

Plaça Sant Domènec, 3
Edificio Les Àligues
17071 Girona

Tel. +34 972 418 000

Teléfonos de contacto

Adreça de correu electrònic / Dirección de correo electrónico / E-mail address  informacio@udg.edu

Universitat de Girona

25 anys
Celebració dels 25 anys de la UdG
El proper 12 de desembre farà 25 anys que el Parlament de Catalunya va aprovar la Llei de creació de la Universitat de Girona. Per a celebrar-ho s’ha organitzat una programació, àmplia i variada, que es durà a terme a la Plaça de Sant Domènec.
29/11/2016
Foto premi Noèlia Quirant
Premien una estudiant d’Infermeria de la UdG per trencar estereotips amb el seu treball de fi de grau
Noèlia Quirant ha rebut un premi de la Revista Enfermería en Desarrollo. Al seu treball de fi de grau ha posat de manifest la imatge social plena d’estereotips de la seva professió i, a partir de diversos curtmetratges, ha reivindicat el paper de la infermeria.
07/12/2016
Congres Alfons V
L’Institut de Recerca Històrica organitza a Roma el congrés internacional “La città e il re. L’ingresso trionfale di Alfonso d’Aragona a Napoli (1443)”
L’Institut de Recerca Històrica, juntament amb la Bibliotheca Hertziana — Max-Planck-Institut für Kunstgeschichte i la Escuela Española de Historia y Arqueología-CSIC, organitza avui i demà a Roma un congrés internacional sobre l’entrada triomfal del rei Alfons V a Nàpols, un dels espectacles efímers més sorprenents i fascinants del segle XV.
01/12/2016
workshop
Investigadors europeus intercanvien coneixements sobre la salut dels peixos d’interès pesquer
El workshop, coordinat per la UdG amb l’organització de gestió marina més important d’Europa, ha posat de manifest que la salut de peixos com l’anxova, la sardina i el bacallà s’ha deteriorat en els últims anys. Això afecta negativament a la pesca i a la salut dels consumidors.
29/11/2016
seminari
Un seminari de la Facultat de Dret reuneix experts internacionals en moviments socials
Representants dels mons acadèmic i polític han dialogat sobre els desafiaments dels moviments socials, les mobilitzacions de la societat i el pas de la protesta a les institucions de ciutadans activistes.
28/11/2016
Facultat d'educació
10a edició del Simposi Llengua, educació i immigració
Organitzat conjuntament pels Instituts de Ciències de l’Educació de la Universitat de Girona i de la Universitat de Barcelona, s’ha consolidat com un espai de referència al nostre país per als professionals de l’educació i la intervenció social.
25/11/2016

Universtitat de Girona - Teléfono 972 418 000 - Plaça Sant Domènec 3, 17071, Girona