Notícies i agenda

17004 Girona

Tel. +34 972 418 000

Telèfons de contacte

Adreça de correu electrònic / Dirección de correo electrónico / E-mail address  informacio@udg.edu

Universitat de Girona

Pletera
La UdG participa en una xarxa internacional per compartir la recerca en turisme sostenible
La Universitat de Girona contribueix en un grup de treball –amb els països Líban, Holanda, Eslovàquia, Polònia, Itàlia, Regne Unit i Portugal– aportant la seva expertesa sobre la relació que s’estableix entre el turisme de la Costa Brava i els ecosistemes de les zones humides litorals.
31/05/2016
acup
La UdG acull l'assemblea general de l'ACUP
El 25 de maig va tenir lloc l'assemblea general de l'Associació Catalana d'Universitats Públiques (ACUP) que presideix el rector de la UdG, Sergi Bonet.
30/05/2016
Entrevista
Un equip de la UdG crearà unes sales d’exposició sobre la realitat del Sàhara Occidental als campaments de Tindouf
Antropòlegs, arqueòlegs, un geòleg, un economista i un dissenyador gràfic de la Universitat de Girona han fet una estada al Sàhara Occidental per a treballar en dues accions: una, el disseny d’uns espais expositius sobre la realitat de la zona als campaments de Tindouf i, l’altra, una prospecció per detectar art rupestre.
24/05/2016
Tecnorepte
Setze equips d’estudiants de Secundària presenten solucions enginyoses al Tecnorepte de la UdG
El Tecnorepte, organitzat per l’ICE amb professors d’institut i de l’Escola Politècnica Superior, ha proposat a estudiants de 3r i 4t d’ESO que dissenyin una construcció per superar un esvoranc originat després d’un terratrèmol que, a més, sigui capaç de suportar el pas d’un equip de rescat.
23/05/2016
macmom
La Universitat de Girona oferirà el màster en Catàlisi Avançada i Modelització Molecular amb universitats de Perú i Equador
Els convenis de la UdG amb cadascuna d’aquestes institucions garanteix la doble titulació i la mobilitat dels estudiants entre els diferents països.
18/05/2016
Pòster conferències
Els Pirineus, com a frontera i refugi, un nou cicle de conferències de la Càtedra Ferrater Mora
Organitzat Juntament amb l'Institut d'Estudis Nahmànides, s'estendrà fins al maig de 2016. S'inaugura el dijous 14 de gener amb una visió de l'Hospici de Girona com a lloc d'acollida i refugi d'infants fugits de l'Holocaust.
12/01/2016

Universitat de Girona - Telèfon 972 418 000 - Plaça Sant Domènec 3, 17071, Girona