Notícies i agenda

17004 Girona

Tel. +34 972 418 000

Telèfons de contacte

Adreça de correu electrònic / Dirección de correo electrónico / E-mail address  informacio@udg.edu

Universitat de Girona

setmana de l'esport saludable
Esport Saludable a la UdG
El Servei d’Esports, amb l’objectiu de promoure la pràctica esportiva saludable entre la comunitat universitària, organitza, del 3 al 7 d’abril, tot un seguit d'activitats, tallers i conferències obertes al conjunt de la ciutadania i de caràcter gratuït.
29/03/2017
Saló
La UdG, de tu a tu
Del 22 al 26 de març, la Universitat de Girona ha presentat la seva oferta docent al Saló de l’Ensenyament. Amb deu punts d’atenció, estudiants de la UdG han atès les consultes dels joves que properament faran el seu pas a la universitat.
28/03/2017
experiment
Una gran jornada posa el punt final a una nova edició de Girobòtica
El projecte Girobòtica d'aquest curs 2016-2017 acaba amb una gran jornada en la que més de 50 equips de nenes i nens de primària presenten els seus projectes que donen resposta al repte de desenvolupar una idea que afavoreixi el viatge sostenible i respectuós amb el planeta.
27/03/2017
Jornada al PCiT
La UdG promou un punt de trobada amb el sector de l’alimentació i la gastronomia
El Campus de l’Alimentació i la Gastronomia de la Universitat de Girona promou l’accés i la transferència de coneixement a les empreses i institucions del sector de l’alimentació i la gastronomia.
24/03/2017
La Universitat de Girona celebra els 30 anys del Programa ERASMUS
Conferències, una taula rodona, el lliurament dels Premis Mercuri i un espectacle pirotècnic han servit per commemorar el 30è aniversari del Programa ERASMUS, el programa de mobilitat que ha permès a centenars d’estudiants viure una experiència única a l’estranger.
21/03/2017
carpeta guanyadora curs 2017-2018
Un disseny que relaciona estudis i constel·lacions guanya el procés participatiu per escollir la carpeta del 2017-2018
El guanyador del procés participatiu per escollir la carpeta de l'estudiant del curs 2017-2018 és l’estudiant Josep Noguer Torres, amb un disseny que relaciona estudis i constel·lacions.
09/03/2017

Universitat de Girona - Telèfon 972 418 000 - Plaça Sant Domènec 3, 17071, Girona