Notícies i agenda

17004 Girona

Tel. +34 972 418 000

Telèfons de contacte

Adreça de correu electrònic / Dirección de correo electrónico / E-mail address  informacio@udg.edu

Universitat de Girona

Estudiants d'Infermeria
Infermeria, primera doble titulació internacional de grau de la Universitat de Girona
Tres estudiants d’Infermeria estrenaran el conveni de col·laboració pel qual estudiaran a la Universitat Andrés Bello de Santiago de Chile. Aquests graduats de la UdG podran exercir la seva professió a Xile una vegada finalitzin els estudis.
02/08/2016
Autor: Pere Pons
La UdG impulsa bones pràctiques respectuoses amb el medi ambient per a la gestió de boscos cremats
El grup de recerca en Biologia Animal de la Universitat de Girona ha editat un document destinat a professionals forestals i propietaris de boscos per procurar que la tala d’un bosc després d’un incendi sigui menys perjudicial i tingui més present la biodiversitat i la recuperació natural dels ecosistemes.
01/08/2016
logo
El projecte de recerca Divercity vol garantir el benestar de la població LGTB en ciutats mitjanes europees
L’Ajuntament de Girona i la Universitat de Girona participen en la recerca.
29/07/2016
entrevista
Un estudi facilita eines per la comunicació efectiva entre parlants de català i amazic
Cada idioma interpreta i classifica la realitat de manera diferent. La investigadora de la UdG Carla Ferrerós ha estudiat com el català i l’amazic anomenen les parts del cos i ho ha descrit per facilitar la comprensió entre els parlants de les dues llengües, un resultat d’especial utilitat en l’atenció sanitària.
08/08/2016
Setze equips d’estudiants de Secundària presenten solucions enginyoses al Tecnorepte de la UdG
El Tecnorepte, organitzat per l’ICE amb professors d’institut i de l’Escola Politècnica Superior, ha proposat a estudiants de 3r i 4t d’ESO que dissenyin una construcció per superar un esvoranc originat després d’un terratrèmol que, a més, sigui capaç de suportar el pas d’un equip de rescat.
23/05/2016

Universitat de Girona - Telèfon 972 418 000 - Plaça Sant Domènec 3, 17071, Girona