UdG Ocupació > Resolució de la convocatòria d’Ambaixador/a UNICAT per al curs 2021-2022 i, si escau, el 2022-2023

Escola de competències

Un cop valorada la documentació aportada pels candidats i les candidates a la convocatòria d’Ambaixador/a UNICAT, la comissió avaluadora de la convocatòria resol concedir la menció d’Ambaixadora UNICAT Universitat de Girona per al curs 2021-22 i, si escau, el 2022-23, a l'estudiant Queralt Oliveras Solivera, estudiant de la Doble titulació d'Enginyeria en Tecnologies Industrials / Administració i Direcció d'Empreses.

El Consell Interuniversitari de Catalunya i la Delegació del Govern davant la UE ha endegat el projecte Ambaixadors/ores UNICAT amb l’objectiu de crear una xarxa d’ambaixadors/ores a diverses universitats catalanes per a reforçar la figura de l’Ambaixador/a EU Careers. La funció de l’Ambaixador/a EU Careers és promoure i difondre les pràctiques i oportunitats professionals que la Unió Europea ofereix. La tasca principal dels Ambaixadors/ores UNICAT és fer d’agents multiplicadors del coneixements de l’Ambaixador EU Careers arreu del territori català.

La missió de l’Ambaixador/ora UNICAT és la de reforçar la figura de l’EU Careers Ambassador i d’actuar com a punt de contacte per als estudiants i els titulats universitaris interessats en iniciar una carrera professional europea, mitjançant la difusió i promoció de les pràctiques i de les oportunitats professionals a les Institucions Europees a la Universitat de Girona, en coordinació amb la resta d’Ambaixadors/es UNICAT.

L’Ambaixador/a UNICAT haurà de desenvolupar les seves accions durant el/els curs/os 2021-2022 i, si escau, 2022-2023.

Ambaixadora UNICAT - Universitat de Girona

Sra. Queralt Oliveras Solivera, estudiant de la Doble titulació d'Enginyeria en Tecnologies Industrials / Administració i Direcció d'Empreses.