UdG Ocupació > Beques ICEX

Escola de competències

Beques ICEX

ICEX Vives és un nou projecte de formació, en el qual ICEX pretén a impulsar la internacionalització de les empreses espanyoles connectant-les amb talent jove amb cost zero per al teu negoci. Una experiència única que té lloc en companyies o entitats espanyoles internacionalitzades a l'estranger. ICEX Vives preveu l'oferta de 2.000 pràctiques remunerades amb una durada entre 6 i 12 mesos.

Aquest projecte preveu l'oferta de fins a 2.000 pràctiques formatives a l'estranger, amb una durada entre 6 i 12 mesos entre gener de 2023 i desembre de 2024.

Requisits:

• Tenir entre 18 i 30 anys.
  • Tenir la nacionalitat espanyola o d'un altre Estat membre de la UE i ser resident a Espanya.
  • Tenir una titulació universitària de grau o de tècnic mitjà o superior de Formació Professional.
  • No haver gaudit amb anterioritat d'una altra beca o ajuda per a fins similars.

Si estàs interessat/da a realitzar unes pràctiques a l'estranger, et convidem a consultar la pàgina web www.icex.es/icexvives o contactar amb informació@icex.es per a rebre tota la informació sobre com inscriure't per a participar en el Projecte ICEX Vives.

Guia pràctica - ICEX Vives

Aquest programa està finançat pels fons Next Generation EU dins del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia emmarcat en el component C13 'Impulso a la Pime', el principal objectiu de la qual és impulsar la recuperació i modernització del nostre país.