UdG Ocupació > Dos estudiants de doctorat de la UdG obtenen una beca per realitzar pràctiques en empreses de Brasil

Escola de competències

Les pràctiques es faran durant tres mesos en empreses del Brasil dins el marc de la convocatòria engegada per la Cambra de Comerç Brasil-Catalunya i quatre universitats catalanes: Universitat de Girona, Universitat Abat Oliba CEU, Universitat de Lleida i Universitat Rovira i Virgili.

La finalitat d’aquesta convocatòria és fomentar la cooperació entre universitats catalanes i empreses brasileres, i facilitar que els estudiants de doctorat puguin fer pràctiques en empresa relacionades amb els seus estudis de doctorat.

Els estudiants han optat a dos tipologies de beques: Una beca que cobreix les despeses de manutenció al país, durant els 3 mesos que dura la pràctica, i el pagament de les despeses del viatge. I tres ajuts més que només cobreixen les despeses del viatge.

Un estudiant de la Universitat de Girona, ha estat el beneficiari de l'ajut per a cobrir les despeses de manutenció i el viatge; Un segon estudiant de la UdG ha rebut l’ajut per fer front a les despeses del viatge.

Gràcies a aquest ajut, ambdós estudiants podran posar en valor i a la pràctica els coneixements adquirits durant la realització dels seus estudis de doctorat i completar la seva formació, amb els coneixements que adquiriran en el món empresarial.

Accés a la convocatòria i resolució - Beques al Brasil