UdG Ocupació > Nova convocatòria de pràctiques en municipis de menys de 5.000 habitants

Escola de competències

Nova convocatòria de pràctiques en municipis de menys de 5.000 habitants

La Universitat de Girona ha obert una nova convocatòria del Programa Campus Rural per tal que l'estudiantat universitari de qualsevol titulació oficial pugui completar la seva formació mitjançant la realització de pràctiques acadèmiques en l'àmbit rural, en empreses/institucions tant públiques com privades ubicades en municipis de menys de 5.000 habitants.

L’objectiu del programa és contribuir al reequilibri territorial incentivant l'arribada de capital humà en municipis de menys de 5.000 habitants per tal de dinamitzar el seu teixit productiu, social i institucional.

En aquesta segona edició del programa, la Universitat de Girona podrà atorgar un màxim de 20 beques.

• Durada de la pràctica: 3 mesos (450 hores de pràctiques)
  • Període: del 15 de maig al 15 de novembre de 2023
  • Beca per a l’estudiant: 1.000 € bruts mensuals
  • Cost total per a l’empresa/institució: 0€

• Termini sol·licitud entitats: del 20 de febrer al 10 de març de 2023
  • Termini sol·licitud estudiants: del 14 de març al 3 d'abril de 2023

Més informació i inscripcions

El Programa Campus Rural és una iniciativa impulsada per el Ministerio para la Transición Ecológica y el Reto Demográfico, en colaboració amb el Ministerio de Universidades i les Universitats Públiques Espanyoles, la qual permetrà que els estudiants de qualsevol titulació oficial puguin dur a terme pràctiques acadèmiques en municipis de menys de 5.000 habitants.

Aquest any 2023 el programa compta amb una financiació total de 3,2 millons d’euros i hi participen 47 universitats públiques de tot l'estat espanyol.

En la primera edició, l'any 2022, la Universitat de Girona va atorgar 15 beques.