UdG Ocupació > Voles fer pràctiques o treballar a les institucions europees?

Escola de competències

Durant els primers dies de desembre d’enguany, els ambaixadors UNICAT de les universitats catalanes, gràcies a l’organització del Consell Interuniversitari de Catalunya (CIC), hem pogut assistir a la III Jornada formativa sobre oportunitats de feina i pràctiques a les institucions europees, que ha tingut lloc a Brussel·les.

L’objectiu del projecte dels ambaixadors UNICAT és precisament difondre a tots els estudiants de les universitats catalanes les possibilitats que tenen de fer pràctiques i/o treballar a les institucions europees. Per això, durant l’estada vam assistir a diferents xerrades a la Comissió Europea i a la Delegació del Govern de la Generalitat de Catalunya davant la UE sobre experiències professionals al Parlament Europeu, ens van presentar l’European Students’ Union (ESU) i l’European Personnel Selection Office (EPSO), entre altres, per tal de poder fer arribar als estudiants de la universitat el màxim d’informació possible sobre ofertes de feina i pràctiques a les institucions europees.

Si estàs interessant en assessorar-te sobre quines oportunitats de pràctiques o oportunitats laborals et pot oferir la UE, pots posar-te en contacte amb mi a unicat@udg.edu

Queralt Oliveras Solivera
Ambaixadora UNICAT a la Universitat de Girona