UdG Ocupació > Pràctiques a SEAT: Kickstart Program

Escola de competències

Pràctiques a SEAT: Kickstart Program

El programa de pràctiques de SEAT ofereix 60 places de diferents perfils que vulguin començar a fer pràctiques al setembre/octubre de 2023.

Alguna vegada has pensat que t'agradaria experimentar tot el que estàs aprenent a la universitat en un context dinàmic i real? Amb SEAT i el Kickstart Program és possible.

El Kickstart Program és l'inici d'un viatge en el qual podràs posar en pràctica tot el que estàs aprenent en la universitat, dins d'una empresa internacional, envoltat d'experts en les seves àrees i en un sector en plena revolució.

El programa de pràctiques de SEAT s'ha dissenyat amb l'objectiu que aprenguis i adquireixis noves competències que et permetran desenvolupar les habilitats necessàries per a incorporar-te posteriorment al món laboral.

Oferta per a 60 estudiants de diferents perfils que vulguin compaginar els seus estudis i introduir-se al món laboral amb unes pràctiques diferents i en un format dinàmic i innovador, envoltats/as d'experts en les seves àrees i en un sector en plena revolució.

Requisits

• Disponibilitat per a començar les pràctiques al febrer/març o al setembre/octubre.
  • Tenir matrícula vigent en una Universitat o Escola de Negocis.
  • Tenir aprovat el 50% dels crèdits per a poder realitzar conveni de pràctiques.
  • Idiomes: anglès i/o alemany segons el projecte. Nivell mitjà d'espanyol per a estrangers.

Estada d'entre 6 i 12 mesos de durada

Parcial (400€) o completa (640€), dietes i transport inclòs.

Més informació i inscipcions