UdG Ocupació > Comencen les formacions del programa (G)Innova

Garantia Juvenil (G)Innova

Comencen les formacions del programa (G)Innova

Les sessions formatives es realitzen en format presencial al campus Montilivi de la Universitat de Girona.

El dilluns 7 de març s'han iniciat les formacions, les quals ajudaran a trobar feina als participants del programa.

Durant dues setmanes, del 7 al 18 de març, es realitzarà el mòdul de Màrqueting estratègic i digital i a partir del 21 de març fins el 4 d'abril es farà el mòdul d'Estratègia de planificació financera i inversió, més enfocat als joves amb objectius emprenedors. Aquests mòduls formatius de 50 hores es complementarà amb una formació de 10 hores sobre sensibilització mediambiental, igualtat de gènere, i seguretat i higiene en el treball.

El programa preveu, a més, tutories individuals d’orientació i prospecció oferint als i les joves les eines i recursos necessaris per a l’assoliment de les competències transversals i específiques imprescindibles per a la seva ocupabilitat tant per compte aliè com per al desenvolupament del seu projecte empresarial i necessàries per a la innovació en els llocs de treball i les empreses, factor clau per al desenvolupament, competitivitat i creixement de les empreses, també del sector de les noves tecnologies, i del territori.