UdG Ocupació > Test d’avaluació de competències emprenedores

Orientació professional

Test d’avaluació de competències emprenedores

Realitzant el test podràs avaluar les teves competències emprenedores i també rebràs suggeriments de com millorar-les.

Pots fer el test online i de forma gratuïta a:

Només cal que et registris i contestis el qüestionari.

Al final del test obtindràs un document extens on s’evaluen les teves habilitats i competències emprenedores i rebràs consells i recomanacions per reforçar-les.

En el test s’analitza:

• Habilitat d’innovació, habilitat per pensar i portar a terme millors solucions per a problemes importants,
  • El teu propòsit, és a dir, la motivació profunda que dona un sentit personal a les teves accions
  • Sentit de negoci, habilitat per detectar noves oportunitats de negoci que són potencialment rendibles,
  • Mentalitat orientada al creixement, entendre que tant l’èxit com el fracàs són oportunitats per créixer, per desenvolupar les teves capacitats,
  • Creació de relacions. La capacitat que tens per crear i mantenir relacions basades en la confiança, per tal d’aconseguir els teus objectius.
  • Resistència, és a dir, la capacitat de mantenir el teu enfoc i energia malgrat les dificultats que et trobis en el camí,
  • Habilitats d’execució, habilitat per aconseguir resultats de forma efectiva i eficient.