UdG Ocupació > T’has plantejar fer un Voluntariat Internacional?

Borsa de Treball

Ets estudiant de la UdG i tens inquietud per poder fer un voluntariat a l’estranger?

Si la resposta és afirmativa, us fem saber que des de la Unitat de Compromís Social de la UdG i el Servei de Mobilitat Internacional de la secció de Joventut de l’Ajuntament de Girona s’ha generat un vincle de cooperació per oferir un servei d’orientació destinat a totes les persones que estudieu a la UdG que tingueu interès en viure una experiència de voluntariat internacional.

I com?

Es tracta d’un acompanyament personalitzat de reflexió i l’anàlisi conjunt tant dels vostres propòsits com de les alternatives i recursos que teniu actualment a la vostra disposició per a tenir una experiència de voluntariat a qualsevol part del món.

Quines modalitats existeixen?

Tot dependrà de la durada, la teva motivació principal, la temàtica i la localització del voluntariat. Alguns exemples són:

• Cos Europeu de Solidaritat
  • Camps de treball
  • Cooperació internacional
  • Altres programes i recursos que promoguin el voluntariat responsable, ètic i sostenible.

Per a què?

El que desitgem des del Servei de Voluntariat Internacional és que pugueu escollir i tenir accés a les diferents oportunitats que existeixen actualment per viure una experiència significativa per la vostra trajectòria ja que creiem que promoure la mobilitat juvenil és una via important que recolza tan el desenvolupament personal i com el professional.

Si voleu veure algun exemple de persones que han experimentat aquest tipus de vivències podeu veure-les a www.elrodamon.cat.

Si vos saber-ne més contacta al següent correu i en parlem:

voluntariat.internacional@udg.edu