UdG Ocupació > Programa de pràctiques professionals subvencionades a Itàlia o França - TLN Mobilicat

Borsa de Treball

Un any més, L’Estació Espai Jove acull el TLN Mobilicat, un programa de pràctiques professionals a l’estranger gestionat per l’Associació Mundus, impulsat pel Servei Públic d'Ocupació (SOC) de la Generalitat de Catalunya i finançat pel Fons Social Europeu.

Quins són els objectius del TLN Mobilicat - Practiq’EU 22-23?

• Lluitar contra la desocupació entre les persones joves, mitjançant la mobilitat transnacional.
  • Dur a terme un  itinerari personalitzat d'acompanyament i suport, amb aprenentatge pràctic i formatiu a l'estranger.
  • Incentivar l’accés al mercat de treball amb expectatives d’ocupació de qualitat.

A qui s’adreça?

Les persones destinatàries han de complir els requisits següents:

• Tenir entre 18 y 29 anys
  • Estar inscrites al Registre del Sistema Nacional de Garantia Juvenil (SNGJ), amb la condició de persona beneficiària.
  • Estar inscrites com a demandants d'ocupació no ocupades (DONO) al SOC i poder acreditar-ho a partir de l’Informe de situació laboral administrativa (DARDO).
  • Estar en possessió, com a mínim, de la titulació de la formació secundària obligatòria i disposar d'una especialitat de formació de com a mínim 200 hores (com un certificat de professionalitat, per exemple, o haver superat 180 crèdits universitaris).
  • No tenir experiència laboral o que sigui com a màxim de 12 mesos. Acreditant-ho a partir de la vida laboral.

Què inclou?

• Formació lingüística de 120 hores prèvies a l’estada.
  • Viatge, allotjament, transport local, assegurança i beca de manutenció.
  • Tallers de formació intercultural.
  • Tutorització individualitzada durant tot el procés.
  • Programa cultural i curs d’idiomes de reforç de 40h al país de destí.
  • Orientació laboral en acabar les pràctiques.

Dates a recordar!

• Les inscripcions estaran obertes fins al 2 de febrer de 2023 a través del web de l’Associació Mundus.
  • El procés de selecció es realitzarà entre el 7 i 8 de febrer de 2023.
  • La primera sessió grupal es durà a terme el 13 o 14 de febrer de 2023.
  • La formació lingüística es farà entre el 16 de febrer i el 30 de març de 2023, en horari de matins.
  • Les estades a l'estranger es portaran a terme entre l’11/17 d’abril i el 31 de juliol/ 6 d’agost de 2023.

Destinacions

• 6 beques per anar a Folrí (Itàlia)
    Fase de preparació: L’Estació Espai Jove. Carrer Santa Eugènia, 17, 17005 Girona. Idioma: ITALIÀ.
    Estada al país de destí: des del 17 d'abril de 2023 fins al 6 d'agost de 2023.
  • 6 beques per anar a Pau (França)
    Fase de preparació: L’Estació Espai Jove. Carrer Santa Eugènia, 17, 17005 Girona. Idioma: FRANCÈS.
    Estada al país de destí: des de l'11 d'abril de 2023 fins al 31 de juliol de 2023.

Inscripcions

Com a molt tard, fins el 2 de febrer a través de: https://asociacionmundus.com/tln/tln-mobilicat-2022-2023/informacion-general-/

Per qualsevol pregunta no dubtis en contactar amb la tècnica del projecte Martina Martí a través del correu practiqeu@asociacionmundus.com o al telèfon 653 69 73 29.

Les persones que supervisaran el projecte a L’Estació Espai Jove seran en Sisu Villodre (narcis.villodre@ajgirona.cat) i la Naila Freixes (naila.freixes@ajgirona.cat), així que per qualsevol dubte ens podeu escriure o trucar al 972 22 00 70