UdG Ocupació > S'ha publicat l'oferta d'Empleo Público més gran de la història, amb més de 40.000 places

Borsa de Treball

S'ha publicat al BOE el Reial Decret 407/2022, de 24 de maig, en la qual s'ha aprovat una oferta pública de 44.787 places per a l'any 2022.

Del total de l'oferta publicada, 34.151 places corresponen a l'oferta ordinària i 10.636 a l'oferta d'estabilització de personal interí.

Les 34.151 places que componen l'oferta ordinària d'ocupació pública per a enguany es divideixen en 25.471 places per a l'Administració General de l'Estat (15.880 d'ingrés lliure i 9.591 de promoció interna); 4.992 places per a Policia Nacional i Guàrdia Civil (4.342 d'ingrés lliure i 650 de promoció interna); 1.737 per a l'Administració de Justícia (945 d'ingrés lliure i 792 de promoció interna), i 1.951 places per a les Forces Armades (842 d'ingrés directe i 1.109 de promoció interna).

Les convocatòries dels diferents processos selectius s'hauran de publicar abans del 31 de desembre de 2022 i s'hauran de finalizar els processos abans del 31 de desembre de 2024.