UdG Ocupació > Convocatòria "Beques Canigó" per a la realització de pràctiques en organitzacions internacionals

Borsa de Treball

Les beques tenen per objecte el foment de la realització de pràctiques formatives en organitzacions internacionals públiques de caràcter intergovernamental i multilaterals i a les institucions de la Unió Europea, amb una estructura orgànica permanent i independent.

La durada de la beca és la de l'estada en l'organització internacional, amb un límit mínim de 3 mesos i un màxim de 18 mesos. El període en què s'han d'executar les activitats objecte de la beca s'inicia a partir de l'1 de gener de 2021 i ha de finalitzar abans del 31 de desembre de l'any 2024.

Termini: 13 de gener de 2022

Import brut mensual de l’ajut: 1.500 euros per beca. No es pagaran addicionalment les despeses de desplaçament o altres tipus de despeses vinculades a l'estada.

Organitzacions internacionals prioritàries a aplicar:

Nivell 1 (obté la puntuació màxima: 50 punts):

• ACNUR - Alt Comissionat de les Nacions Unides per als Refugiats
    • Consell d'Europa
    • FAO - Organització de les Nacions Unides per a l'Alimentació i l'Agricultura
    • OACDH - Oficina de l'Alt Comissionat per als Drets Humans
    • OCDE - Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic
    • OIM - Organització Internacional per a les Migracions
    • OMS - Organització Mundial de la Salut
    • ONU (òrgans principals i subsidiaris: Assemblea General, Consell de Seguretat i les seves comissions i comitès)
    • ONU Dones - Entitat de les Nacions Unides per a la Igualtat de Gènere i l'Empoderament de la Dona
    • OSCE - Organització per a la Seguretat i la Cooperació a Europa