UdG Ocupació > Welcom to Amazon Festival del 5 al 8 d'octubre

Borsa de Treball

Welcom to Amazon Festival del 5 al 8 d'octubre

Amazon vol convidar estudiants de grau i postgrau a buscar pràctiques i oportunitats a temps complet al Welcom the Amazon Festival.

Els quatre dies del Welcom to Amazon Festival proporcionaran als assistents l'oportunitat d'esbrinar sobre la peculiar cultura d'Amazon, consells sobre com preparar-se per al procés d'entrevista i escoltar consells de carrera dels amazònics.

L'esdeveniment tindrà lloc del 5 d'octubre de 2021 al 8 d'octubre de 2021, en format virtual i es farà en anglès.

Esdeveniments:

GENT – CULTURA – dimarts, 5 d'octubre
Com a introducció al festival, tindràs l'oportunitat d'escoltar d'un dels nostres líders sèniors que compartirà la seva experiència de treballar a l'Amazònia. Alguns dels nostres graduats de la EMEA també estaran a la mà per a compartir informació sobre el seu treball diari i els seus consells per a tenir èxit en l'Amazònia. Tindrem una sessió Q&A, així que prepareu les vostres preguntes!

GRUPS D'AFINITAT A L'AMAZONES - dimecres 6 d'octubre
Uniu-vos a nosaltres en aquesta data per escoltar d'alguns dels grups d'afinitat d'Amazon, com Women@ i la Xarxa d'Empleats Negres del Regne Unit (BEN UK). En aquestes sessions s'assabentarà del que fan els grups d'afinitat i de com contribueixen a celebrar la diversitat, l'equitat i la inclusió a l'Amazònia.

CV I TALLERS D'HABILITATS D'ENTREVISTES - dijous 7 d'octubre
Vine i esbrina com es pot preparar millor per als nostres processos de sol·licitud abans d'aplicar-los a les nostres oportunitats d'internament i de postgrau. S'oferirà informació per ajudar-vos a establir-vos per a l'èxit, ja que penseu en la presentació de sol·licituds per als nostres interessants papers.

AMAZON DONA DE TORNADA - divendres 8 d'octubre
La responsabilitat social corporativa (RSE) i la sostenibilitat són dues coses de les quals la nostra gent a l'Amazònia està molt apassionada. Aquesta sessió els ofereix informació sobre les grans iniciatives en les quals ha treballat Amazon i les futures. Això s'organitzarà en associació amb l'Amazònia en l'equip comunitari.

MÉS INFORMACIÓ I INSCRIPCIONS