UdG Ocupació > Amazon oferta més de 1.000 llocs de treball el proper 16 de setembre

Borsa de Treball

Amazon oferta més de 1.000 llocs de treball el proper 16 de setembre

Entre els llocs oferts hi ha ocupacions per a persones amb tota mena d'experiència i formació, des de perfils per a aquells que busquen la seva primera ocupació fins a experts en logística, desenvolupament de programari i personal d'oficina.

Amazon ha anunciat que té al voltant de 1.000 vacants obertes d'ocupacions fixes a Espanya que promocionarà durant la fira d'ocupació Career Day el pròxim 16 de setembre, que se celebrarà en el nou centre logístic d'Illescas (Toledo) en format virtual i presencial, segons ha informat en un comunicat.

En concret, aquesta fira d'ocupació serà en obert i gratuïta per a tots els interessats que es registrin a www.amazoncareerday.com/ i està dissenyada per a fer costat a tots els que busquen ocupació o vulguin canviar de treball.

D'aquesta manera, la multinacional oferirà 600 sessions virtuals d'orientació professional amb reclutadors de la plataforma per a ajudar els participants a aconseguir el seu pròxim treball.

A més, els sol·licitants d'ocupació també poden aplicar als més de 9.000 llocs vacants a Europa, on ha creat fins ara unes 175.000 ocupacions fixos i està en camí d'afegir més de 40.000 en 2021 en tota Europa.