Universitat de Girona > Santander Universidades aporta 600.000€ a la UdG per a beques, emprenedoria i desenvolupament

Universitat de Girona

Per al rector Quim Salvi, el programa de col·laboració amb Santander Universidades és “una iniciativa molt important per al foment a la innovació, la creativitat i l’emprenedoria, que incideix directament en la millora de la qualitat de vida i que representa una inversió de futur”.

El del rector de la UdG, Quim Salvi, i el president de Santander Universidades, Matías Rodríguez Inciarte, han formalitzat el conveni de col·laboració entre les dues entitats que comprèn iniciatives en els àmbits docent, tecnològic, investigador, institucional i de transferència, aquest dimecres 9 de maig de 2019.

Amb la signatura d'aquest document es dona continuïtat al marc de col·laboració iniciat el 2001 i que, segons Matías Rodríguez, “posa de manifest el compromís de l’entitat amb els joves i la seva ocupabilitat i emprenedoria, i l’impuls de l’R+D+i”.

El conveni subscrit inclou un programa de beques i ajudes a l'estudi i a la recerca (uns 376.000 euros); programes d'impuls a l’emprenedoria universitària i la innovació territorial (uns 70.0000 euros); programa de foment de la cultura emprenedora i participació al programa Santander Explorer i ajudes per a beques de transferència, innovació i emprenedoria Banco Santander (BTIE); programes de suport a iniciatives de responsabilitat social corporativa (uns 104.000 euros); i fórmules de col·laboració amb el projecte Fundación Biblioteca Virtual Miguel de Cervantes Saavedra (biblioteca d'obres digitalitzades accessible des d'Internet).

Per mitjà d'aquest conveni, la UdG i el Santander ratifiquen també la seva voluntat de continuar dedicant de manera preferent la seva atenció i recursos al desenvolupament conjunt del projecte Carnet Universitari Intel·ligent basat en la tecnologia xip, com a suport de funcionalitats acadèmiques d'alt valor afegit.

Acte de lliurament de credencials “Beca Universitat de Girona / Banco Santander”
Seguidament, a les 12 del migdia a l'auditori de l'edifici Narcís Monturiol (Parc Científic i Tecnològic), ha tingut lloc l'acte oficial de lliurament de credencials als estudiants de màster de la Universitat de Girona que han rebut una “Beca Universitat de Girona / Banco Santander”, durant el curs 2018/2019. Aquest acte també ha estat presidit per Matías Rodríguez Inciarte i per Quim Salvi.