Universitat de Girona > La UdG, a l’Expojove

Universitat de Girona

La UdG, a l’Expojove

El 18 de maig tindrà lloc una nova activitat per donar a conèixer la universitat a la ciutadania: la Jornada de Portes Obertes adreçades als futurs estudiants, que hi podran assistir acompanyats de les seves famílies.

La Universitat de Girona (UdG) ha estat present a una nova edició de l'Expojove, que ha tingut lloc del 3 al 6 d’abril al Palau de Fires de Fira Girona. La presència de la UdG té com a objectiu donar a conèixer als estudiants de secundària i batxillerat la globalitat de l'oferta acadèmica i de serveis de la institució.

En aquesta ocasió, l’espai de la UdG ha atès de manera directa i individualitzada les inquietuds dels joves preuniversitaris a través de deu punts d’atenció: un per cada facultat i un punt per informar de qüestions generals com l’accés, l’allotjament i les beques. A més de les qüestions acadèmiques, la Universitat també ha pogut mostrar com és la vida als campus a través de les associacions o serveis com la biblioteca i les instal·lacions esportives. Entre els expositors de la fira també hi ha la Càtedra de Joves Emprenedors, i els centres adscrits de Salt, EUSES i ERAM.

La presència de la UdG a la fira s’emmarca en el conjunt d’activitats que la institució realitza durant tot l’any amb la voluntat d’obrir-se al conjunt de la ciutadania i oferir la universitat a tothom. En aquest sentit, el 18 de maig tindrà lloc una nova activitat: la Jornada de Portes Obertes adreçades als futurs estudiants, que hi podran assistir acompanyats de les seves famílies.