Universitat de Girona > El Patronat de la Politècnica premia el talent del estudiants

Universitat de Girona

El Patronat de la Politècnica premia el talent del estudiants

En la 23a edició del Premis Patronat Projectes final de Carrera el Patronat Politècnica ha atorgat 35.950 € en diferents premis i beques als alumnes amb més talent de la Politècnica. L’alcaldessa de Girona, Marta Madrenas, ha pronunciat la conferència “Girona ciutat universitària, Girona ciutat innovadora”.

El president del Patronat de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona, Jaume Juher; el rector de la Universitat de Girona, Quim Salvi; l’alcaldessa de Girona, Marta Madrenas; la presidenta del Consell Social de la UdG, Rosa Núria Aleixandre; el secretari del Patronat de la Politècnica, Abel Paulet; i la directora de la Politècnica M. Àngels Pèlach, han presidit aquest dimecres, 11 de juliol, el lliurament dels Premis Patronat que arriben a la 23a edició.

L’acte, que ha aplegat més de 200 persones, ha tingut lloc a la sala d’actes de la Politècnica. Empresaris, personal docent i investigador, estudiants i familiars han acompanyat els 14 premiats. La conferència central “Girona ciutat universitària, Girona ciutat innovadora” ha estat a càrrec de Marta Madrenas, alcaldessa de Girona.

Amb aquests premis, dotats amb 600 euros, el Patronat de la Politècnica ha distingit els millors projectes fi de grau de cadascuna de les titulacions que s'imparteixen a la Politècnica. Així mateix, s’ha atorgat un premi, també dotat amb 600 euros, al projecte amb més aplicació pràctica entre els presentats.

El jurat està constituït pels membres del Consell Executiu del Patronat i compta sempre amb l’assessorament de tècnics especialitzats de reconeguda vàlua. Durant l’acte s’han lliurat dues beques Josep Maria Ginés i Pous dotades amb 14.000 euros cadascuna per cursar estudis de postgrau als millors estudiants de la Politècnica.

Actualment, el Patronat consta de 124 membres amb 14 noves incorporacions en el darrer any. Un Patronat que destina més de 300.000€ a fomentar la relació universitat-empresa, premiant el talent dels estudiants i la transferència de tecnologia, i que conjuntament amb la Diputació de Girona i el Consell Social de la Universitat de Girona finança un director tècnic que acosta a les empreses del territori els serveis i activitats universitàries que poden ser del seu interès. Recentment, el Patronat, seguint amb la voluntat d’atraure talent als estudis tècnics, ha incorporat una tècnica d’atracció de talent, encarregada de potenciar la relació entre la Politècnica i els centres de secundària.

L'Escola Politècnica Superior (EPS) és el centre de la tecnologia, l'enginyeria i l'arquitectura de la Universitat de Girona. Disposa de l'entorn acadèmic necessari per adquirir i desenvolupar amb excel·lència les habilitats professionals que es requereixen per a poder entrar en el mercat laboral o en el món de la recerca.

Llista de premis:

GRAU EN ESTUDIS D’ARQUITECTURA, I GRAU EN ARQUITECTURA
«Rehabilitació del Teatre Arnau de Barcelona», d’Albert Cañigueral Triadó (GARQ)

GRAU EN ARQUITECTURA TÈCNICA I GRAU EN ARQUITECTURA TÈCNICA I DE L’EDIFICACIÓ
«Simulació de fàbrica posttesada. Església del Sagrat Cor de Jesús a Vistabella», de Jordi van Leeuwen Bernat (GATE)

GRAU EN ENGINYERIA AGROALIMENTÀRIA
«Sistema d’informació geogràfica i aplicació per a mòbil com a eines per al disseny agronòmic en reg localitzat al Baix Ter», de Gerard Cordeiro Santanach

GRAU EN ENGINYERIA ELECTRÒNICA INDUSTRIAL I AUTOMÀTICA I GRAU EN ENGINYERIA ELÈCTRICA.
«Instal·lació fotovoltaica per a un grup d’habitatges aïllats», de Marc Comas Clariana (GEE)

GRAU EN ENGINYERIA INFORMÀTICA
«Inferring Circadian Time from Gene Expression Measurements», de Ramon Viñas Torné

GRAU EN ENGINYERIA MECÀNICA
«Disseny d’un tot terreny elèctric. Avantprojecte», de Jordi Ribó Rovira

GRAU EN ENGINYERIA QUÍMICA
«Study of the Influence of Different Enzymatic Treatments of Flax on Fiber Composition», de Guillem Valls Calm

GRAU EN ENGINYERIA EN TECNOLOGIES INDUSTRIALS
«Disseny del sistema d’admissió i escapament i estudi d’una admissió de geometria variable aplicats al vehicle de Fórmula Student GRT-03 amb motor Yamaha FZ6», de Genís Busquets Arpa

MÀSTER EN ARQUITECTURA
«Escola Nacional d’Arquitectura de Tetuan», de Fatima Zahrae Khamar

MÀSTER EN BIOTECNOLOGIA ALIMENTÀRIA, MÀSTER EN CIUTATS INTEL·LIGENTS, MÀSTER EN TECNOLOGIES INTEL·LIGENTS PER A SISTEMES DE SALUT, MASTER’S IN BUSINESS INNOVATION AND TECHNOLOGY MANAGEMENT, MASTER’S IN MECHANICS OF MATERIALS AND STRUCTURES
«Espectrometria de raigs X per a la determinació de la textura i la composició de pernil curat», de Anna Austrich i Comas. (MBA)

MÀSTER EN ENGINYERIA INDUSTRIAL
«Projecte d’instal·lació d’un sistema estructural termoactiu a l’edifici P-II de l’Escola Politècnica Superior de Girona», de Marc Portaló Cedacers

MÀSTER EN ENGINYERIA INFORMÀTICA
«Simulador i visualitzador de robustesa de xarxes», de Sergio Gómez Cosgaya

Diploma a l’Aplicabilitat Pràctica:
GRAU EN ENGINYERIA INFORMÀTICA.
“AD Tablet”, d’Oscar Galera Alfaro.

Millor pòster:
GRAU EN ENGINYERIA MECÀNICA
“Disseny i fabricació d’un braç robot industrial de 6 graus de llibertat”, de Mark Rühle Bosch.