Universitat de Girona > La tesi doctoral de Carlos Cano-Barbacil (GRECO-IEA), XIV Premio de Investigación en Limnología

Universitat de Girona

Carlos Cano-Barbacil ha rebut el XIV Premio de Investigación en Limnología, atorgat per l'Asociación Ibérica de Limnología, per la seva tesi doctoral realitzada al grup de recerca en Ecologia Aquàtica Continental de l'Institut d'Ecologia Aquàtica de la UdG.

L'investigador del grup de recerca en Ecologia Aquàtica Continental (GRECO) de la Universitat de Girona (UdG) Carlos Cano-Barbacil ha obtingut el XIV Premio de Investigación en Limnologia que concedeix l'Asociación Ibérica en Limnologia a la millor tesi doctoral defensada l'any 2022.

El jurat ha seleccionat la tesi de Cano-Barbacil, la qual competia amb sis tesis més, a partir de quatre criteris: la qualitat científica/tecnològica, l'originalitat, l'aproximació metodològica, i la seva rellevància i potencial impacte científic.

La tesi de Carlos Cano-Barbacil s'ha desenvolupat en el grup de recerca GRECO, el qual forma part de l'Institut d'Ecologia Aquàtica de la UdG. El títol del treball és "Hydrological alteration, critical swimming speed and life history in inland fish" i ha estat dirigida pels investigadors Emili Garcia-Berthou (Universitat de Girona) i Johannes Radinger (Leibniz Institute of Freshwater Ecology and Inland Fisheries - IGB, Berlín).

El premi està dotat amb una beca de 1.200 euros i l'oportunitat d'optar al premi europeu que atorga la European Federation for Freshwater Sciences (EEFS).