Universitat de Girona > La UdG renovarà la seva presència a la fira 4YFN del Mobile World Congress

Universitat de Girona

La UdG renovarà la seva presència a la fira 4YFN del Mobile World Congress

Cinc spin-offs i dos projectes de creació d’empresa de la Universitat de Girona  es donaran a conèixer en una nova edició de la fira 4 Years From Now. L’esdeveniment permetrà connectar startups, inversors i corporacions i llançar noves idees empresarials, del 27 de febrer al 2 de març de 2023 a la Fira Hospitalet de Llobregat.

La Universitat de Girona (UdG) tornarà a la fira 4 Years From Now (4YFN) del Mobile World Congress al costat d’iniciatives empresarials vinculades a la institució i projectes que seran una realitat l’any que ve. La UdG renovarà la presència en aquest esdeveniment, després que aquest 2022 hi participés per primera vegada. La Fira Hospitalet de Llobregat acollirà el 4FYN, del 27 de febrer al 2 de març de 2023, per connectar emprenedors, inversors i companyies per tal que en puguin sorgir noves idees empresarials.

L’estand de la UdG acollirà cinc empreses, totes elles spin-offs o EBTs de la institució: Ecomemb, Tensormedical SL, 3S’TECH, Newronia i IQUA ROBOTICS. També hi portarà dos projectes de creació d’empresa fruit de resultats de recerca amb potencial per ser transferides al mercat. Es tracta de dues iniciatives de grups de recerca de la UdG. Per un costat, DrinkIA, del Laboratori d’Enginyeria Química i Ambiental (LEQUIA); i Greenzyme, del Laboratori de Bioquímica Computacional: Disseny Racional de Nous Enzims (CompBioLab).