Universitat de Girona > Més de 30 persones expertes d’àmbit nacional i internacional faran conferències a l'estudiantat UdG

Universitat de Girona

Aquestes sessions s’emmarquen dins del cicle de conferències “Entre Subjectes & Atributs”, organitzat per la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona (UdG).

Reunir experts d'àmbit local, nacional i internacional en els àmbits de la publicitat, les relacions públiques, el màrqueting, el turisme, la comunicació i l’estratègia és el leitmotiv del Cicle de Conferències “Entre Subjectes & Atributs”, encetat recentment.

Les conferències Entre Subjectes & Atributs, organitzades per la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona, tenen l’objectiu que l’estudiantat pugui conèixer, a partir de la presentació de casos, la gestió de projectes rellevants relacionats amb les àrees d’estudi de la publicitat, les relacions públiques i el turisme.
En l'edició 2022-23 el cicle de conferències comptarà amb la participació de ponents provinents d’institucions tan emblemàtiques com ara:

• Emilio Mosteiro. Head of Communications MANGO, multinacional catalana del sector tèxtil amb impacte internacional
• Ruperto Serra Roldós. Sr. José M. Casasnovas Roldós i Dra. Carol Serra, de l’agència de mitjans Roldós, que aquest any celebra els seus 150 anys d’història, sent una de les agències de mitjans més antigues d’Europa.
• Ishar Nicolau, International Sales Executive de l’entitat Prestige Hotels, que exposarà els reptes en la gestió del talent en l’àmbit turístic.
• Maria G Duran. Creadora de contingut audiovisual i fundadora de MariaSpeaksEnglish, amb una audiència acumulada de més d’ 1,2 de milions de seguidors.
• Hervé Bierjon, Director de desenvolupament del Mont Saint Michel, un dels indrets turístics de França més visitats a nivell internacional.
• Veronica Pardo. Cap de premsa i comunicació del Servei Català de Trànsit
• Noemí Camps, 1a Tinent Batlle de l’Ajuntament Ciutadella i regidora Turisme, que exposarà els reptes de la gestió de la taxa turística en aquest emblemàtic indret.
• JA Moreno, un jove que roda videoclips internacionals a Los Angeles i que treballa amb estrelles de primer nivel
• Gisela Casanovas, antiga estudiant del Grau en Publicitat i Relacions Públiques, Global Social Media Manager de la plataforma Too Good To Go, dedicada a eliminar el malbaratament alimentari.
• Ana Palencia. Directora de Comunicació i Sostenibilitat a Unilever Espanya, que exposarà el rol de les marques amb propòsit.

Les sessions, organitzades des d’ara i amb una periodicitat pràcticament setmanal, es duran a terme fins al mes de maig del 2023 i es desenvolupen en format presencial, en línia o híbrid. A més, hi ha sessions que són obertes al conjunt de la comunitat de la Universitat de Girona i al públic en general¡.

A més, algunes de les sessions queden enregistrades i es poden consultar públicament en el repositori de la UdG. Aquesta és la sisena edició del cicle de conferències “Entre Subjectes & Atributs”.

Anteriorment, han participat com a conferenciants professionals com Mike Blackman, director del esdeveniment ISE Europe. (2022), considerat una de les persones més influents a nivell internacional en l’àmbit de les indústries audiovisuals; Javier Jaén. Dissenyador i il·lustrador. (2022), creador de conceptes per a campanyes publicitàries i cartells per a pel·lícules àmpliament premiades; Edurne Rubio. Directora People Power (Marketing, Fundraising, Mobilització) a Greenpeace Espanya (2022); Denis Verdier. Responsable de Desenvolupament Cultural al Palau de Versalles (2022), un dels llocs més visitats en el panorama internacional; Mirjam Eikelenboom. Responsable d’Accessibilitat al Van Gogh Museum. Amsterdam. (2022); Sandra Cid. Directora de Comunicació. Autocontrol. (2022), entitat responsable de l’autoregulació publicitària; Alba Barneda. Directora de Producció CANADA FILMS. (2021), productora àmpliament premiada i que ha enregistrat espots i videoclips per artistes coneguts internacionalment; Pablo Guirado. Director Creatiu de DDB. (2021), una de les agències de publicitat més famoses a nivell internacional; Sofía Basterra. Directora de Comunicació de MSC Cruceros. (2020), entre d’altres.

Vídeos del cicle de conferències “Entre Subjectes & Atributs 21-22”: https://diobma.udg.edu/handle/10256.1/6458

Per descobrir les properes conferències “Entre Subjectes & Atributs”: www.udg.edu/entresubjectes