Universitat de Girona > Els Campionats de Catalunya Universitaris lliuren premis als millors esportistes femení i masculí

Universitat de Girona

Paula Xutglà (UdG) i Oriol Madí (UB) han estat els millors esportistes absoluts de l’edició d’enguany dels campionats, organitzats per la Universitat de Girona. La Universitat Ramon Llull ha recollit el testimoni i serà la organitzadora de la 37a edició.

L’Auditori Narcís Xifra del Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona (UdG) ha acollit aquest dimecres, 4 de novembre, l’acte de cloenda dels Campionats de Catalunya Universitaris (CCU) 2021. La UdG ha estat la universitat organitzadora de la 36a edició dels campionats que, aquest any, han comptat amb 5.299 participants (53,16% d’homes i un 46,84% de dones) en disset disciplines esportives. Les competicions s’han transmès per la Xarxa de Comunicació Local amb un pic màxim d’audiència de 63.164 espectadors.

Durant l’acte, presentat pel periodista Francesc Sánchez Carcassés, s’han lliurat els guardons als millors esportistes femení i masculí de les diferents disciplines esportives practicades (bàsquet, futbol, futbol sala, handbol, rugbi, voleibol, volei platja, atletisme, escacs, golf, judo, karate, natació, orientació, pàdel, taekwondo i tenis) i als millors corredors de la cura Unirun2021. També s’ha concedit els premis als millors esportistes absoluts dels campionats a Paula Xutglà (UdG) i Oriol Madí (UB).

L’esdeveniment ha comptat amb la presència de les persones guardonades així com de representants de les dotze universitats catalanes. Jordi Masquef, Àdam Bertran i Anna Caula –en nom de la Diputació de Girona, de l’Ajuntament de Girona i de la Secretaria General de l’Esport i de l’Activitat Física, respectivament– i representants del GEiEG, la Unió Esportiva Sarrià de Ter, la Xarxa Comunicació Local i Adidas han rebut l’agraïment de l’organització pel suport en aquests campionats.

Finalment, el rector de la Universitat de Girona en funcions, Quim Salvi, ha entregat el testimoni al rector de la Universitat Ramon Llull, Josep Maria Garrell. La URL serà la universitat encarregada d’organitzar la 37a edició dels CCU el proper 2022.