Universitat de Girona > La classificació U-Multirank 2021 destaca el volum d’investigadors en formació de la UdG

Universitat de Girona

El 72% dels indicadors de la Universitat de Girona en aquest rànquing es consideren ‘average’ (dins la mitjana), ‘good’ (bons) o ‘very good’ (molt bons). Pel que fa àmbits de coneixement, el rànquing destaca medicina, treball social i psicologia.

El rànquing U-Multirank 2021 ha fet pública la seva classificació que compara 1.900 universitats de 97 països de tot el món. La Universitat de Girona (UdG) es manté en una posició molt similar a la de l’anterior edició, i ha millorat en tres indicadors.

El rànquing es basa en més de trenta indicadors que distribueix, de millor a pitjor, en cinc nivells. El 72% dels indicadors de la UdG avaluats se situen a la part alta de la classificació; i el 59% es col·loquen en els estadis més elevats (bo o molt bo). La UdG no té cap indicador en la zona més baixa de la classificació.

El més destacable és l’apartat dedicat a la recerca, on l’indicador referent al nombre d’investigadors en formació ha passat d’estar del tercer grup (average) en l’edició 2020 al primer grup (very good). Concretament, s’ha valorat amb 5,56 punts, una xifra superior al 4,79 de l’edició passada.

En l’apartat de transferència del coneixement, s’ha millorat en l’indicador d’inversió procedent de fonts privades. En l’apartat de compromís amb el territori, l’indicador de publicacions elaborades amb institucions i organitzacions del territori ha escalat un nivell.