Universitat de Girona > Saskia Sassen (Universitat de Colúmbia) inaugurarà el màster en Moviments Migratoris

Universitat de Girona

Aquesta prestigiosa acadèmica posarà sobre la taula "el canvi d'època" que estan experimentant els moviments migratoris. L'acte tindrà lloc a la Facultat d'Educació i Psicologia aquest divendres, 1 d'octubre, a la tarda.

La prestigiosa professora de la Universitat de Colúmbia Saskia Sassen obrirà la primera edició del màster en Moviments Migratoris aquest divendres, 1 d'octubre, amb la conferència inaugural titulada "Canvi d'època en els moviments migratoris". L'acte tindrà lloc a la Sala de Graus de la Facultat d’Educació i Psicologia a dos quarts de sis de la tarda. La directora general en Migracions, Refugi i Antiracisme de la Generalitat de Catalunya, Eunice Romero, clourà l'acte.

Saskia Sassen és professora Robert S. Lynd de Sociologia de la Universitat de Colúmbia i professora visitant de la London School of Economics. L'any 2013 va rebre el premi Príncep d'Astúries de Ciències Socials i el 2018 el premi CLACSO com a reconeixement a la seva trajectòria com a científica social en l'àmbit de les migracions, la sociologia urbana i la globalització. Entre els seus llibres més coneguts es troben Expulsiones (2015), Inmigrantes y ciudadanos (2013) o Territorio, autoridad y derechos (2010) entre d'altres.

> Es podrà assistir a l'acte de manera presencial amb reserva de plaça (coord.moviments@udg.edu) o bé en línia, amb registre previ, en aquest enllaç de Zoom: https://us06web.zoom.us/webinar/register/WN_9DyqfDl9RI2AxZtU-PqnGA. La conferència s'impartirà en llengua castellana.