Universitat de Girona > Les Jornades d'Investigadors Predoctorals programen 102 presentacions, un rècord de participació

Universitat de Girona

La cinquena edició té lloc en format semipresencial i, com a novetat, també s’ha obert a estudiants de màster. La trobada té lloc durant quatre dies, fins aquest dijous.

La Universitat de Girona (UdG) acull a partir d’avui la cinquena edició de les Jornades d'Investigadors Predoctorals, una trobada organitzada per l'Escola de Doctorat amb la col·laboració del Vicerectorat de Recerca. La present edició és la més participativa de totes que s’han fet fins ara ja que, per primera vegada, s’han superat les 100 presentacions. Concretament, el programa recull 102 presentacions, un augment del 35% respecte l’edició anterior. Com a novetat, en aquesta ocasió, també estudiants de màster han pogut presentar-hi la seva recerca.

Les jornades, que s’allargaran fins aquest dijous, té lloc en format semipresencial a la Sala de Graus de la Facultat de Dret de la Universitat de Girona, al Campus Montilivi. Les mesures per contenir la pandèmia de la COVID-19 han permès que fins 30 persones, entre ponents i assistents, puguin assistir-hi personalment i la resta pot seguir-ho pel canal de YouTube de la UdG.

Intercanvi i difusió
Les jornades són un espai de formació, d’intercanvi de coneixement, de difusió de la recerca i de debat entre totes les investigadores i investigadors en formació de la Universitat. Amb aquest propòsit, s'han programat sessions informatives, workshops sobre iciència oberta i sessions de comunicació oral dels projectes que els doctorands estan desenvolupant en l’actualitat.

En finalitzar, es farà un recull dels resums de les presentacions en un llibre electrònic d'abstracts amb ISBN. Això permet que tots els estudiants que presentin una comunicació oral, ho puguin fer constar com una publicació.