Nace una colaboración entre la Cátedra Roses de Arqueología y la Universidad de Avinyó
Ir al contenido (clic en "Intro")
UdG Hombre UdG Hombre

Neix una col·laboració entre la Càtedra Roses d'Arqueologia i la Universitat d'Avinyó

Amb una duració de quatre anys, el conveni estableix les bases de la col·laboració en matèria de patrimoni arqueològic entre les dues entitats.

Des de la seva creació, la Càtedra Roses d'Arqueologia i Patrimoni Arqueològic ha cercat la complicitat i col·laboració d'universitats catalanes, franceses i italianes per impulsar la transferència de coneixement en el marc de l'arqueologia com a mitjà per millorar la conservació, gestió i promoció del patrimoni arqueològic.

En aquest context de col·laboració, la càtedra acaba de signar un conveni amb la Universitat d'Avinyó. L'objectiu és per realitzar activitats vinculades a la transferència del coneixement en l'àmbit de l'arqueologia i el patrimoni arqueològic, sota el colideratge de Josep Burch (UdG) i Stephane Durand (Universitat d'Avinyó).