Projectes > Sortida al bosc del Campus de Montilivi
Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar

Care 4 Care: Cuidem a les persones que cuiden

Girona celebra la Setmana de la Natura Urbana amb més de 90 activitats sobre la renaturalització. Aquesta iniciativa busca capitalitzar les energies existents a Girona que ja estan treballant per una ciutat més verda, ecològica i justa, i donar-los un context reivindicatiu i festiu.

Des de la Universitat de Girona, en col·laboració entre els investigadors del projecte GiroNat i la Biblioteca, s’organitza una visita guiada al bosc del Campus de Montilivi, on s’interpretarà la biodiversitat que ens rodeja: enllaç

Per assistir-hi cal formalitzar la inscripció al següent formulari (el formulari estarà actiu a partir del 22 de maig): enllaç

Fulletó de l’activitat: enllaç

Per a més informació sobre la Setmana de la Natura Urbana a la ciutat de Girona: enllaç