Màsters en mediambient i química > Ajut Banc Santander (mod. nacional)

Máster en Cambio Ambiental: Análisis y Gestión

Ajut Banc Santander (mod. nacional)

Persones destinatàries: persones graduades a una universitat espanyola, preinscrites a un dels màsters de la UdG inclosos en la convocatòria, que tinguin una nota mitjana d'expedient acadèmic de la titulació d'accés a màster igual o superior a 7, i que no estiguin en possessió (o reuneixin els requisits per obtenir-lo) d'un altre títol oficial de màster. També hi poden optar les persones que es matriculin del segon curs d'un màster de 120 crèdits sempre que la nota mitjana del primer curs sigui igual o superior a 7.

Dotació l'import màxim de l'import total de la matrícula d'un màster oficial de 60 crèdits (amb un màxim de 1661€). Les taxes associades a la matrícula no es troben cobertes per l'ajut.

Presentació sol·licituds dels ajuts: del 30 de juliol al 26 de setembre de 2021 a les 23:59, a través de la plataforma del Banc Santander

+informació