Investiga > MONITORITZACIÓ CONTÍNUA DE LA QUALITAT I QUANTITAT DE LES AIGÜES DELS SISTEMES DE SANEJAMENT URBANS

Investiga

La finalitat d'aquesta consulta és l'adquisició de la solució o solucions més adients per a la monitorització en continu de les aigües dels sistemes de sanejament escollits per a implementar els primers bessons digitals.

La finalitat d'aquesta consulta és analitzar la situació del mercat per obtenir un coneixement més proper del mateix, que permeti ajudar a definir les característiques del procediment de licitació posterior per a l'adquisició de la solució o solucions més adients per a la monitorització en continu de les aigües dels sistemes de sanejament escollits per a implementar els primers bessons digitals. Interessa conèixer la capacitat de les empreses o proveïdors , les solucions comercials i la seva disponibilitat, l'estat de la tècnica pel que fa a solucions noves o diferents i els preus del mercat.

En concret, es vol disposar de la informació referent a:

- Tipus de captació de dades per a la monitorització en continu: sensors (individuals, multiparamètrics, no intrusius,...) analitzadors, tractaments d'imatges, etc.

- Principi de mesura: òptics (espectofotometria, fluorescència, infraroig, ultraviolat...), elèctrodes, biològics, indirectes/virtuals, etc.

- Característiques tècniques: model i fitxa tècnica (adjuntar pdf o enllaç), rang de mesura, precisió, resolució, consum energètic, software de l'equip (transmissió,emmagatzematge, integració de dades...)

- Característiques de funcionament: entorn de treball, requisits d'instal·lació, periodicitat de calibració, tipus de manteniment, periodicitat de manteniment.

- Costos: adquisició, funcionament, manteniment i calibració.

- Paràmetres a monitoritzar. També interessa qualsevol paràmetre d'aigües residuals que es pugui monitoritzar per tractament d'imatges o per qualsevol sisitema no invasiu.

El termini per participar en aquesta consulta preliminar del mercat serà fins al 27/1/2023 inclòs.

Enllaç a la oportunitat: https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/notice.pscp?reqCode=viewCtn&idDoc=114985474&lawType=

Suport en la inscripció: valoritzacio@udg.edu