Investiga > TIQUE PCP: Serveis per oferir respostes ràpides a pacients complexos amb insuficiència cardíaca

Investiga

TIQUE pretén dur a terme una nova generació de solucions de mercat d'alta tecnologia per implementar l'atenció integrada. Es centrarà en els enfocaments del tractament dels pacients amb insuficiència cardíaca avançada (IC) i condicions cròniques coexistents, fràgils o amb risc de ser fràgils.

TIQUE ho farà subcontractant serveis d'R+D a la indústria dins d'un concurs, articulat sota l'instrument de finançament anomenat Contractació Precomercial (PCP). PCP desafia la indústria des de la demanda a desenvolupar solucions innovadores per cobrir les necessitats del sector públic i proporciona una primera referència de client que permet a les empreses crear un avantatge competitiu al mercat.

Les solucions presentades han d'acomplir amb els següents requeriments:

• Provisió efectiva d'atenció proactiva mitjançant la detecció precoç de possibles descompensacions i l'activació dels serveis sanitaris i assistencials.
  • Seguiment coordinat mitjançant un equip sanitari i assistencial multidisciplinari i multiorganitzatiu per oferir serveis sanitaris i assistencials integrats adaptats a les necessitats i voluntats del pacient.
  • Adaptabilitat a diferents models assistencials.

Més Informació: Enllaç

Data límit d'inscripció: 15/09/2022

Suport en la gestió: valoritzacio@udg.edu